Gå til innhold

kjøpe bil til dama "damebil" :)

Ranger emnet

maxmix

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte ikke bil til dama, men hun hadde volvo 340 som bruksbil, men så ble hun lei å gikk over til Volvo 240 med b230k motor *ok forbruk dersom man ikke får kluss med vakul*

men ta nå å se på forbruk å hva du trenger av "utstyr" før du kjøper bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vel, jeg kjører selv en Peugeot 106 1.1 Midnight blue.

Bilen har hele 60 gamp å rutte med, men tro det eller ei, bilen er ganske hissig på sin måte. Bilen veier ikke mer enn 780 kg.

Problemet med slike små biler er at du er er garantert til å stryke med hvis du kolliderer med noe som er litt større enn en moped!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp det nyeste du finner, til høgeste pris du vil gi.. Da ender du sikkert opp med en huyndai eller kia fra midt på 90-tallet og da har du brukbar bil, med grei sikkerthet:)

Grei sikkerhet i en Hyundai Accident?

Man kan jo lage hull i døra med et hogg med en brødkniv jo.

Og kjøpe koreansk bil er som og kjøpe Rolex klokke i syden, det er bare en etterligning av ekte vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra med respons her :) mange brae forslag ja :)

hadde det vært opp til meg hadde det blitt en bmw, e30 325, for de er gøy, er frelst bmw fanartiker... men tviler på skillsa til dama med bakhjulstrekk.. damer har forhjulsdrit gener innebygd :) sleng med rompa, ja da slipper man gassen og bremser !!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange biler å velge i, hadde jeg kjøpt bil til dama ville jeg kjøpt en driftsikker bil, noen merker du vil helst styre unna?

Kan jo se på mondeo mk1, dem er ganske billige, mye bil for penga, driftsikker, gode kjøreegenskaper, 2l bruker lite bensin og har bra motor, kollisjonspute, god plass, men vet jo ikke helt hva du er ute etter... bare et forslag

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som har lagt merke til at hver eneste gang noen ber om råd angående kjøp av bil, så prøver alle vi andre å prakke på de "vårt" merke? :hammer

no shit sherlock!hehe..kjøpt deg merce...da blir dama fornøyd!dama mi er iallefall fornøyd med w124!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo BMW med firehjulstrekk, kanskje det kan være noe for henne? Vet ikke om de ligger innenfor prisklassen, menmen.. Ellers, micra/polo/sunny/++ finnes masse forskjellige konebiler.. Skal gå an å få tak i en 90mod+ sikker konebil så lenge man ikke er kresen på antall dører og motorstørrelse.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider