Gå til innhold

fjærning av side rustsamlerlister?

Ranger emnet


masada 626

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan listene kan fjernes, men jeg tror at de bare er limt fast.

Men får å være på den sikre siden så kan du ta av sidepanelet på den ene døren og sjekke om det er mothaker på pluggene på listene.

 

Eller så kan du vente til noen av de andre som evt. har fjernet listene fra før svarer her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen fjører du kan få billi 35mm senking med tuv papirer, 600kr + frakt ?

er GD vi snakker om ikke sant ? (88 - 91) listene er limte, og har til nå ikke akurat sett noe rust under der på noen av dørene mine (11stk :D) de ruster heller på andre plasser :D hehe bør heller sjekke platefalsen helt nederst invendig i dørene... der ruster dem... :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen fjører du kan få billi 35mm senking med tuv papirer, 600kr + frakt ?

er GD vi snakker om ikke sant ? (88 - 91) listene er limte, og har til nå ikke akurat sett noe rust under der på noen av dørene mine (11stk :D) de ruster heller på andre plasser :D hehe bør heller sjekke platefalsen helt nederst invendig i dørene... der ruster dem... :)

vi kan sikkert gjøre en handel dær.forslag om hvor jeg kan hente dempere til en fornuftig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, nei, men veit sacs eller hva dem heter har gode dempere, ikke nødvendigvis senkedempere eller stivere, dem skal være gode (til alle biler) bare ikke bruk noe biltema greier, tror aldri eg har hørt noe positivt om dem etter noen ukes bruk av dem... hehe

takker takker,har saumfart bilen min for rust og finner ikke mere en litt dårlig lakk enkelte plasser.har lest om prosjektet ditt,og er imponert. min er en 2.2 91 mod glx.ser uforskammet bra ut egentlig.betalte bare 14000 for den. men har brukt en del penger på den.i og med at den var ungdomskjørt,bremser skiver foringer+++:) skal ut i garasjen straks og bytte ut tannstangen.servoen fusker og har fått hørt at det kan være en svakhet at ventilene i tannstangen fusker.så jeg skal prøve og bytte ut den. bilen er gått snart 300000:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe rulla godt og lenge da ja :) prosjektbilen min er rulla 160tusen, og delebilen 350tusen :) uff.. litt kjipt i sette i en motor som har gått nesten 200tusen lenger enn bilen :P haha men men.. den skal hvertfall overhales med tiden :D

 

bestiller bremser også så fort en fra usa logger seg på msn igjen, han eg bestiller foringer gjennom, skal få han til å få hjem noen bremseskiver + klosser nå ^_^ svarte borra skiver, og carbon bremseklosser :) ooo gleder meg :) sender det til han, så sender han det som gave så sparer vi litt penger ;) hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tannstang skiftet nå,og må si at styringa blei som på en ny bil:):) du som har delebil vil kansje selge meg noen deler? mangler plastplaten nede over sikringsboksen plussreleet til bakrutedefrosteren.er dette noe du har til overs?hvor kan jeg skaffe foringer hær i gammellandet? trenger en del av dem.joda den har rullet langt,men er fortsatt teit og fin.skal straks på eu kontr. og skal samtidig få stilt opp forstillingen.en hadde lyst og bytte dempere/fjærer før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår