Rutt Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hei! Åssen bensin skal jeg helle på tanken? Hæ? 1976 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Er dette en spøk? EDIT: ...Og DER så jeg at det sto "blybensin" og ikke "flybensin". Beklager attitude. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rutt Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 heh, nei gid det var det... Fikk bilen i posten i går. Men veit ikke hva jeg skal fylle på den. Noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Vil tro at 98 med blytilsetning er det nærmeste du kommer. Blytilsetning får du kjøpt på de fleste bensinstasjon. Blandeforhold står på flaska. Skal nevnes at det ikke er bly, men ei slags olje som skal ha samme effekt. Edit: EKTE blybensin har ikke vært i salg på mange år.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rutt Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 EDIT: ...Og DER så jeg at det sto "blybensin" og ikke "flybensin". Beklager attitude. HOHOH! Så konklusjonen er at blybensin er tingen her folkens? Ikkeno blyfritt på denna rusthaugen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 HOHOH! Så konklusjonen er at blybensin er tingen her folkens? Ikkeno blyfritt på denna rusthaugen? I instruksjonsboka står det hvilken bensin bilen bruker. Hvis ikke -> Google.com, eller stikk innom Jaguarforhandleren. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Så på en GAMMEL top gear episode at det bare var gamle jaguarer som ikke kunne bygges om til å ta blyfri bensin. De skulle gå på 98 oktan og blytilsetning... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 98 oktan blyfritt. Ingen tilsetningstoffer er nødvendig. XK-motoren har lettmetalltopp med ventilseter i herda stål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg