Gå til innhold

erfaringer med Superstyling

Ranger emnet

708 Racing

Anbefalte innlegg

vel, var innom rett etter oppstart og skulle ha priser på en kompressor jeg, de skulle ringe dagen etter.. hørte aldri noe fra dem.

EN kompis var der og BESTILTE 17" felger og dekk til en golf g60, fikk beskjed om å komme å hente dem neste uke, 4 uker på rad.. De tok aldri kontakt med han, han måtte mase og ringe gang på gang, men etter 5 uker dro han til en konkurrent og kjøpte felger og dekk for 10000.

FEIL måte å drive business på i mine øyne iværtfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, var innom rett etter oppstart og skulle ha priser på en kompressor jeg, de skulle ringe dagen etter.. hørte aldri noe fra dem.

EN kompis var der og BESTILTE 17" felger og dekk til en golf g60, fikk beskjed om å komme å hente dem neste uke, 4 uker på rad.. De tok aldri kontakt med han, han måtte mase og ringe gang på gang, men etter 5 uker dro han til en konkurrent og kjøpte felger og dekk for 10000.

FEIL måte å drive business på i mine øyne iværtfall....

Ja, akkurat det jeg har hørt også...

Vi ringer i morgen, også hører man ikke fra dem før man må mase på de selv...

Også en kamerat som hadde bestilt seg en frontfanger. Den skulle komme om 14 dager, og de skulle ringe. Tiden jikk og han måtte ringe selv, for å mase. Han ringte. Nei det var noe feil... Feil med frakt... Feil med Produsent. Feil ditt og datt. En kunde driter som regel i hvem sin "skyld" det er, men att han får det han har blitt lovet... 2 måneder med masing senere, fikk han fangeren. Dårlig passform og skeiv... Dette er absolutt ikke måten å drive kundebehandling og butikk på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Superstyling er tvangsoppløst ifølge Adresseavisen i så fall.

Edit. Fikk høre at det var planlagt at de skulle kutte ut i så fall. Men "time will show". Man får høre så mangt..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider