Gå til innhold

Får ikke av framre støtfanger

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

stillig bil du har, må ta og fjerne opel og vectra 2.0i bak på bilen. De er bare limt på, hvis du er heldig følger limet med på merkene. Hvis ikke bruker du noe stoff til å vaske litt med. Etter på er det bare og polere/rubbe så fjerner du små ripene. Men opel logoen i midteten sitter med 2 hull gjennom trunken. Så hvis du fjerner det må du sparkle igjen

Stilig bil faktisk, hehe jo takk takk, er ikke så mange som har sagt d før :op

Fjerne merkene bak skal jeg tenke på, har noen gl merker på sida og, sitter de på samme måte? Opel merket på panseret tror jeg ikke jeg skal bry meg med, d får bare være der... :)

alle bokstavene bak, Vectra 2.0i Opel , disse var bare festet med lim, var d så? og den logoen på panseret, var det den du mente at d måtte sparkles igjen etter den var fjernet? For når du sier trunk, så tenker jeg med engang bagasjerom, men bak der er d jo ingen opelmerker på midten... :op

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stillig bil du har, må ta og fjerne opel og vectra 2.0i bak på bilen. De er bare limt på, hvis du er heldig følger limet med på merkene. Hvis ikke bruker du noe stoff til å vaske litt med. Etter på er det bare og polere/rubbe så fjerner du små ripene. Men opel logoen i midteten sitter med 2 hull gjennom trunken. Så hvis du fjerner det må du sparkle igjen

Sparkle igjen... er du svimmel?? Vil sprekke og bli stygt etter første kjøreturen. Må nok pusse ned til metallet og sveise inn ei plate der ja, eventuelt bruke karosseri tinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tak i sånn adapter. Den grønne plata du skrudde på fikk jeg tak i separat som skulle passe til Golf III. Jeg har satt på filteret og det funker fett, men selve den metallgreia (:P) som filteret ditt er festa i henger løst hos meg, siden jeg fjernet hele luftfilterboksen.. Har bare hengt den fast med strips, sitter greit, men litt løst.. Noen som har vært bort i det samme? Calibra f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider