Michael_ Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 nå kommer Gatebil filmen fra 05 snart. 19 november kommer den ut til slag. den skal jeg bestille så fort den kommer ass :) noen flere som skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg 2! :D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg kommer til å bestille den med en gang den kommer ut, som vanlig... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocco Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Har de andre,så denne skal nok få sin plass i samlinga :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Datoen for slipp av 05-filmen blir forskjøvet med noen dager. Det blir heeeeelt værst - verdt å vente på.. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 :chevy kult..noe fra kr sand også eller? tid kommer neste blad....mye å gjøre om dagene :chevy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 :chevy kult..noe fra kr sand også eller? tid kommer neste blad....mye å gjøre om dagene :chevy gatebil magazine 3 kjøpte jeg i dag :) Kommer visst nok offisielt i butikkene til mandag, jeg var heldig gitt, pleier ikke å være det i denne sammenhengen :) Løp og kjøp! Filmen blir bestilt så fort den er klar :) Har alle jeg og, konge filmer, har sett dem alt for mange ganger, går aldri lei, kan alt av lyder, kommentarer og sanger i hele filmen, antallet jeg og en kamerat har sett 03 og 04 er godt på vei til tresifret for å si det sånn! Gleder meg ja :D Ble så glad her tidligere i høst da jeg fant ut filmen kom allerede i des! GO GATEBIL :) <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Datoen for slipp av 05-filmen blir forskjøvet med noen dager. Det blir heeeeelt værst - verdt å vente på.. - Henrik blir det mulighet for å forhåndsbstille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 kommer det no info om filmen å sånt på gatebil.no??? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Kommer den SÅ tidlig?? trodde ikke den kom før tidligst på nyåret !!! allefall kos detta da!! :popcorn yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Kommer den SÅ tidlig?? trodde ikke den kom før tidligst på nyåret !!! allefall kos detta da!! :popcorn yodude ble litt overasket jeg å. positivt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei! Vi fant ut at det hadde vært kult å slippe filmen fra 05 i 05... :) Det er ikke mulig å forhåndsbestille. Vi kommer til å være mange som pakker og sender, så filmene er ute kjapt. Innholdet vil jeg ikke si noe om foreløpig. :) Kommer info på gatebil.no snart. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei! Vi fant ut at det hadde vært kult å slippe filmen fra 05 i 05... :) Det er ikke mulig å forhåndsbestille. Vi kommer til å være mange som pakker og sender, så filmene er ute kjapt. Innholdet vil jeg ikke si noe om foreløpig. :) Kommer info på gatebil.no snart. - Henrik jeg skal bestille men en gang den kommer ut ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Håper noen får den i butikk så fort den blir slipt, for å bestille den med regning gjør jeg ikke en gang til, for å si det sånn. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 på radion i går kveld hørte jeg på nattønske eller noe. var ikke noe anna med musikk så:( mn der var det en som sendte hilsen til ens om klipte gatebil filmen:P hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg