andeby Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 er det noen plasser på stord jeg kan få kjøpt gatebil 2005 filmen?? jeg må vite det Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 er det noen plasser på stord jeg kan få kjøpt gatebil 2005 filmen??jeg må vite det Det er en liste over forhandlere her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fekk filmen i dag... men den funke jo f... kje så den ska... fra rudskogen varer den bare til ljudia sin boble blir vist... så kommer rulleteksten... flere som har det problemet? veit om det problemet med at den ikkje funker i alle spillere.. men her funke den, men bare litt... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fekk filmen i dag... men den funke jo f... kje så den ska... fra rudskogen varer den bare til ljudia sin boble blir vist... så kommer rulleteksten... flere som har det problemet? veit om det problemet med at den ikkje funker i alle spillere.. men her funke den, men bare litt... er nokk endel som har det problemet :( jeg blant annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fekk filmen i dag... men den funke jo f... kje så den ska... fra rudskogen varer den bare til ljudia sin boble blir vist... så kommer rulleteksten... flere som har det problemet? veit om det problemet med at den ikkje funker i alle spillere.. men her funke den, men bare litt... har samme prob. men den funker på dataen,men hadde litt litt råere på en stor tv med surround....... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Fekk filmen i dag... men den funke jo f... kje så den ska... fra rudskogen varer den bare til ljudia sin boble blir vist... så kommer rulleteksten... flere som har det problemet? veit om det problemet med at den ikkje funker i alle spillere.. men her funke den, men bare litt... Til dere som ikke har fått det med dere! http://www.gatebil.no/index.php?id=627&pageid=116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Noen som har fått ny film enda? Sendte inn min defekte film forrige fredag. Skulle sendes ut nye tirsdag/onsdag? Håper virkelig den ligger i kassa idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Håper virkelig den ligger i kassa idag. Eller hvertfall idag........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 fikk den i dag :D kjempe bra film :D har bare rukket å sett disc 1 :) men jeg prøvde den på en ps2 hos en kamarat, å da funka den ikke :S menyen kom ikke opp en gang :S men skal på prøve den på min ps2 også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg