Gå til innhold

Boosti: Volkswagen boble

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Tengte jeg kunne slenge inn litt info og bilder fra boble prosjekte mitt her.

Bilen er er Volkswagen boble...Den er en 67` og det sitter en 1500 marskin

i den. kjøpte den for fire høvdinger tidligere i høst. Har ikke så stort budsjett,

så det blir ikke no trim og dyre custom deler.

Noen bilder

WebHPIM4601.jpg

WebHPIM4603.jpg

WebHPIM4616.jpg

WebHPIM4618.jpg

WebHPIM4672.jpg

Nytt Gulv

WebHPIM4641.jpg

Helrøde baklysglass

WebHPIM4954.jpg

NYWEB11.jpg

Planene for den er først og fremst og fjerne all rust. Så er planen og få fiksa inntriøret og få lakkert den.Bilen blir matt svart med rød lakka orginale felger.

Med hvite dekksider...og babymoon discs/kapsler.Skal også ha en del retro exstrautstyr og en del crom så klart. Senkespindler eller puma forstilling kommer til våren.

Noe sånt no....bare litt mørkere matt svart og ikke fult så mye senka bak.

Bilde her

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er drit tøft med bobler, de er stygge men tøffe. Veldig fint eksemplar var ikke mye rust her

Nå...er nok noe rust....tidligere eier har bare pussa vekk rusta...og lagt på tectyl over hulla som var bak sete....pga mangler på sveisaperat eller no....viste om dette, er derfor prisen ikke var så høy...men har alt fjerna en del rust...det grunnes rundt hulla nå...så sveiser jeg det til våren.

WebHPIM4969.jpg

WebHPIM4971.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alt av inntriør er ute av bilen....setene skal trekkes om i vinter

HPIM6004.jpg

Replacement-stol er det jo greit å ha så lenge! Haha.. :roll:

De hjula som sitter på den bilen du viste har bare originale vw felger fra 60'-70'tallet eller noe da.. De ble originalt levert med moondiscs. Sånn til opplysning;)

Fet bil! ønsker meg en liten sånn en selv, bare bli ferdig med litt prosjekter så!:)

'86 Vw Polo 86c Coupé

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Replacement-stol er det jo greit å ha så lenge! Haha.. :roll:

De hjula som sitter på den bilen du viste har bare originale vw felger fra 60'-70'tallet eller noe da.. De ble originalt levert med moondiscs. Sånn til opplysning;)

Fet bil! ønsker meg en liten sånn en selv, bare bli ferdig med litt prosjekter så!:)

Ja...jeg veit det...jeg skal også bruke de felgene jeg har....vist jeg ikke

får tak i noen orginale felger som er bredda noen cm. Bare at jeg

skal ha moondiscs uten vw merke

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider