Jens Kristian Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 bytta reg reim på ein audi 80 2.0 e 1994 modell idag... eg fant ikkje merke til den akselen som går til fordelaren(eller er balanseaksel)... fant berre merke på drevet ikkje på dekselet rundt drevet... så eg satte reima på samme plass på det drevet... då stod merke rett opp når det merket på kammen stod på riktig plass... etterpå snurra eg motoren rundt før eg starta eit par gonger og såg at merkingane var sånn enda.... no føler eg at kanskje bilen har blitt ein anelse latare i oppover bakke og tidlig i akserasjon... det kan jo vera berre nervene mine for at den står feil som gjer det... motoren høyres veldig fin ut på lyden.... noken som har noke tips om korleis sjekke om det stemmer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Denne instillingen er ikke så veldig viktig. Du må heller se om rotoren peker mot pluggledning til sylinder 1. Still dette sånn ca inn, så justerer du resten med å stille tenninga ved å vri på fordeleren. Er den latere har du nok litt forlite fortenning. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 merket du leter etter sitter på fordeleren, ta av fordelerlokket og den plastskiva under rotorn..... på kanten av fordelerhuset ser du en strek, rotoren skal peke på denne... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg