CrZy_T Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva betyr dette tegnet? Det dukker opp hver gang jeg starter bilen og det tar mye lengere tid å forsvinne enn noen av de andre symbolene. Bilen er en Toyota Yaris Linea. Etter hva jeg kan se kjører du en Yaris. Det tegnet er indikatoren på temperaturen på vannet. Før motoren er blitt varm er den blå... Överladdaren har rett, ikke noe mer å diskutere. Hvis du faktisk hadde tatt deg tiden (1 minutt) på å slå opp i håndboka som følger med bilen hadde du fått svar på dette. Der står det som regel hva alle indikatorene betyr. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Överladdaren har rett, ikke noe mer å diskutere. Hvis du faktisk hadde tatt deg tiden (1 minutt) på å slå opp i håndboka som følger med bilen hadde du fått svar på dette. Der står det som regel hva alle indikatorene betyr. Da er den grei. Men håndboken har jeg ikke, se annen tråd på forumet hvor jeg etterlyser hvor jeg kan kjøpe den. Fikk ikke sjekket dette på lørdagen. Regna så mye at jeg ikke gadd... hellothere Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ser ut til at det var tomt i den beholderen. Har kjølevannet noe med frostvesken å gjøre eller er det en annen sak? Kjører opp til Torshov Bilrekvesita i dag og kjøper meg noe kjøleveske. Skal jeg fylle det på i beholderen hvor det står "Coolant"? Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Coolant, Frostveske, kjøleveske, antifreeze, whatever det er samma greie alt sammen.. Men det går som regel under betegnelsen: "vann" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Er sånn på yarisene inntil motoren blir varm ja :) Var sånn på alle sammen i peppes.. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Da er det vel bare ei lampe som sier at du skal vente litt med grisekjøringa, til motoren har blitt varm.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg