acoupe Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 funker dette ?? Har tenkt å kvitte meg med litt motor/eksos støy, men har noen steder der det er litt vrient å komme til. mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Om det vil funke...kanskje..men jeg vil ikke anbefale deg byggskum.Byggskum ekspanderer fælt mye og blir hard.Anbefaler deg Noisekiller som du får bå boks til å sprute på/inn dit du ikke kommer til. G-Man Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Om det vil funke...kanskje..men jeg vil ikke anbefale deg byggskum.Byggskum ekspanderer fælt mye og blir hard.Anbefaler deg Noisekiller som du får bå boks til å sprute på/inn dit du ikke kommer til. G-Man hva er prisen på noisekiller? og funkerer det på større overflater ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 er ikke sikker på hvor mye en kilo koster..mener å huske at det koster rundt 3-400 kroner.Ja det funker på større overflater..Noisekiller brukes ofte av folk innenfor bilstereo verden.Selv har jeg brukt noe som heter Brown Bread Souds Dead..Dette er en tynn selvklebende "asfalt" matte som dreper lyden meget godt,men siden du ikke kommer til med dette, så anbefaler jeg deg Noisekiller.. G-Man Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg