Gå til innhold

2 motorer i en golf 1?

Ranger emnet

2FAST4U

Anbefalte innlegg

Ikke for å væra bæsserrrrrvizzr av no slag.. hehe.. men det finnes en god del bilder med to motorer ja.. :) har blant anna vært reportasje om en i bilsport for en del år siden.. også var det en ting til jeg lurte på.. den såkalt gule golfen.. den ser grønn ut for meg.. slik seat grønn omtrent

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Ikke for å væra bæsserrrrrvizzr av no slag.. hehe.. men det finnes en god del bilder med to motorer ja.. :) har blant anna vært reportasje om en i bilsport for en del år siden.. også var det en ting til jeg lurte på.. den såkalt gule golfen.. den ser grønn ut for meg.. slik seat grønn omtrent

Ikke for og vere enda mere besservisser men, det var jo det jeg sa i posten min når jeg ramset opp flere som har det :D

Og ja, jeg er farveblind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Finnes flere av de.

*scirocco på Volkswagen museet i Tyskland

*En lys blå Rally i England

*En gul i england (se bilde)

Den lyseblå Rallyen finnes der flere filmer fra (men jeg har ikke liggende her).... 2 stk VR6 motorer med turbo... Går fælt den og behøver jeg å si at den har rå lyd??

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Den lyseblå Rallyen finnes der flere filmer fra (men jeg har ikke liggende her).... 2 stk VR6 motorer med turbo... Går fælt den og behøver jeg å si at den har rå lyd??

Rallyen? For min del ser det ut som en standard Golf 2 som er eldre enn 88. Med uvanlige fangere og en uvanlig grill :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider