Gå til innhold

Veigrep

Ranger emnet


Krishell

Anbefalte innlegg

Hmm.. vanskelig å svare eksakt hva som eg bra å gjøre.. Selv har eg lesjøfors senkesett og gule koni. stabstag bak og 17" felger.. den henger greit men ikkeno meir.. Tror nok superflexforinger og stabstag over dempertårn hadde vert bra.. Er nok den stive bakaksklingen som er et hinder tror eg.. Delt bakaksling har litt bedre veigrep.. men krenger mer...

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krishell:

I sommer hadde jeg bare gulekoni og 40mm senkefjærer som er kappet halveis + 23535-19" ingen dro meg i svingene.. satt utrolig bra..

viktig at gummi:n er varm.. kalde dekk er Obruklig.. stabb-stag og foringer er jo til å dempe krengning :) så sier jo seg selv når man ikke har grep etter bytte av fjærer og dempere så må man ha stiver foringer og stabb-stag..

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

740 og 940 er jo så å si samme bilen, så jeg svarer litt jeg og, var ute å kjørte langtur i dag, jeg har bilstein sprint dempere, lesjöfors, 25mm stabstag forran og bak, å 235/45-17 dekk, ble overaska noen steder hvor bra den satt.. stagene gjorde godt utslag p åkrenging, så det er absolutt å anbefale, demperne også er jeg storfornøyd med, akkurat så stiv den bør være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en 87 740 GLE med sachs super touring og kappa lesjöfors senkesett, kappa 1,5 runde foran, med 225x40-18 å den satt godt på veien! Ikke noen store problemer med krengning eller noen ting egentli! Var kjempefornøyd med støtdemperne, med tanke på prisen! 650,- pr.stk bak! foran husker jeg ikke!

 

 

Gasar Tills Det Rasar:)

 

Hadde 87 740GLE, automat, 940 front, 960 bakfanger, MOMO GTR 8x18"

Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r

Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:)

 

x - Volvo 240 GL

x - Volvo 240 DL, ble TIC

x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing)

x - Volvo 740 GLE automat (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår