Gå til innhold

Kjøp av golf vr6.

Ranger emnet

Morten N

Anbefalte innlegg

Det som er svakheten på vr6 er gearkassa og toppen på grunn av det høye trykket. Må også passe på å ikke kjøpe en som går med blå frostveske, da irrer det hull i toppen. Ellers så er det en knall bil. Syncroen er dyr i innkjøp og det er jvælig dyrt om noe i syncroen går i stykker.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vr6s svake punk? Veit ikke kor eg ska begynne :rolleyes:

Da eg har merka er at da eletriske er noe piss...

Styrestaget pleie å ryka

Toppaknig som sagt

Rust på bakluke samt hjulbue

Under dim bremser (etter mi meining)

Stor og treg motor i liten bil..

Dårlig kjølesystem

Ville ikke ha kjøpt syncro, har høyrt mye dritt og elendighet med dei type biler..

Kjem ikke på noe meir ting i farten...

Ville ha kjøpt en bil så har servishefte, et lite tegn på at den har blit godt behandlet, siden da no begynne å bli en ungdomsbil som gjer at bilen sansynligvis er ganske so hardt kjørt.....

Kjører kun biler så e rieger stylling på

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vanligste problemene jeg har hørt om er gearkassen og toppen.. Byttet to kasser på min på rundt en mnds tid! Skikkelig uflaks bare men.. Den ene kassen fikk jeg hull på fra innsiden og ut, mens den andre kassen så røyk den delen som går ut til det indre drivleddet! Var vist et helvete å bytte, så jeg byttet kasse! Så nå har jeg to delekasser liggende :) Og som nevnt tidligere her, så må du ikke finne på å kjøpe vr6 det ikke er brukt rød frostveske på! Bortsett fra det er det en knall bil, med mye bra og noen dårlige egenskaper, men det syns jeg de fleste biler har! Min er forresten til salgs :) Nylakkert og ny styling.. Pluss ny topp pakning, og gearkasse :) ++++

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider