yosh_jt Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Off... hvordan høres 5 cm med snø og 1 minus ut?????? :drive2 Ikke noe for V.A.G.inaen min altså!!!!!! (heldigvis får jeg meg forhåpentligvis straks en 240 å leke med i vinter!!!!) :drive2 Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Tjohooo! Her har det snødd i 1 døgn! Snøen har lagt seg på graset men ikke på vegen desverre! Skifta til vinterdekk på Mazdaen igår så nå er det bare å vente på at snøen legger seg! :drive2 Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 YESS! SNØ :) Har ikke lagt seg her, men det kommer vel om noen uker. Gleder meg til det blir litt utfordrende kjøreforhold :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Da har det kommet noen mm. snø her også. Og jeg håper det er lenge til det kommer mer :fire: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 faen det har ikke starta å snø her enda men dæven å jeg gleder meg og for oss som har biler med feilhjulstrekk er det bare å dra i brekke og bruke venstre foten så det synger etter!!!! fy faen det blir gøy det med L og mamma i bilen! :fire: :drive2 :hammer Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Her er det 2-3cm snø på tak, biler og gress. Igår kveld rundt kl 04.30 var det 1cm tykt lag øverst i ringveien her jeg bor på veien :D Mooorro! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 huff..den jævla snøen! kaldt blir det å! må kjøpe meg nye vinterdekk på 17" på bilen å! har 16" piggfri dekk på lexus alu felg til salgs hvis noen vil ha! kan selge kun dekk også! tror det er michellin maxi ice... brukt 1 vinter så de er ikke så veldig slitt! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 faen det har ikke starta å snø her enda men dæven å jeg gleder meg og for oss som har biler med feilhjulstrekk er det bare å dra i brekke og bruke venstre foten så det synger etter!!!! fy faen det blir gøy det med L og mamma i bilen! :fire: :drive2 :hammer morra de kommer til å miste lappen Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 dro på kino i går kveld med en 2005 mod pajero med sommerdekk, gikk helt fint ned dit, litt snø på gresset.. På vei hjem ved midnatt var det lagt seg snø og is i veien også, jammen morsomt med 4x4 på glatt føre. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 snør her og.. må vel legge om dekka snart Var ute å leka meg med fattern sin Rwd/4x4 til kl 4:30 i natt.. med sommerdekk!! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 snør fæælt her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Noen som veit om bra tilbud på 15 eller 16 tom felg (helst alu) med pigfri vinterdekk :P Superdekk.no:) Der er det sånne felgpakker nå, men flere valg på dekk... Greie priser, ikke verdens mest spennende felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Får jeg sjekke nå, var ute å prøvde 14" piggers akkurat... Morro og brekke med :) Men helt jævlig i hastigheter over 50 km/t Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Får jeg sjekke nå, var ute å prøvde 14" piggers akkurat... Morro og brekke med :) Men helt jævlig i hastigheter over 50 km/t Skjønne godt at du syns det e jævlig å kjøre med 14" pigger. De blir jo litt lange:) Prøv normale piggdekk. Går helt fint å kjøre med i både 50 og 150.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Lå 10-12 cm med snø på tryvann i natt. Måtte opp å leke litt, har noen bilder bare noen kunne lært meg hvordan man la dem inn på pcen fra en W800i.. Får f*** ikke den bluetooth dritten til å funke. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg