mistercartman Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 og for oss som har biler med feilhjulstrekk er det bare å dra i brekke og bruke venstre foten så det synger etter!!!! Hva? Dra opp brekket, og clutche som faen? Eller har du bena i kors når du kjører? EDIT: Til Primera: Har du laptop, så overfør med IR om det finnes på begge deler. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva? Dra opp brekket, og clutche som faen? Eller har du bena i kors når du kjører? EDIT: Til Primera: Har du laptop, så overfør med IR om det finnes på begge deler. Har nok desverre ingen laptop:( BTW. Morra mi har en 9-5 2.3t 00'.. Digg lyd det kommer vær gang man drar i brekket på den. Du har vel samme lyden?:P m'm Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Bilen i snø :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva? Dra opp brekket, og clutche som faen? Eller har du bena i kors når du kjører? EDIT: Til Primera: Har du laptop, så overfør med IR om det finnes på begge deler. du drar i brekke å bruker venstre foten på bremsen ;) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 du drar i brekke å bruker venstre foten på bremsen ;) Og låser alle hjulene? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hehehe jaja seff nisser.....nei du drar i brekket slipper det ned når du får sleng så bruker du bremsen med venstrefoten og kontrolerer sladden og gasser på med motstyring hvis det blir veeeeeldig brett skjønner du???? geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzz inn med teskje Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hehehe jaja seff nisser.....nei du drar i brekket slipper det ned når du får sleng så bruker du bremsen med venstrefoten og kontrolerer sladden og gasser på med motstyring hvis det blir veeeeeldig brett skjønner du???? geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzz inn med teskje du er hvertfall ikke mye flink til å forklare Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 du er hvertfall ikke mye flink til å forklare Hehe, hvis jeg skjønte den forklaringen hans, så hørtes det ut som en utrolig teit måte å sladde på:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 til manuell og banan veit jeg er kjeeeempe flink til å forklare du burde høre meg når jeg setter igang på det verste og ja det er en teit måte å sladde på for man skal ikke sladde med forhjulstrekkere men bedre enn å ikke sladde i det hele tatt syns jeg! men smaken er som baken Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Skjønne godt at du syns det e jævlig å kjøre med 14" pigger. De blir jo litt langePrøv normale piggdekk. Går helt fint å kjøre med i både 50 og 150.... Morsommen :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Noen som har prøvd lastebilpigg på vanlige pigghjul? Regner med at det er veldig ulovlig, men er jo en fin mellomting mellom vanlig og rallypigg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hehehe jaja seff nisser.....nei du drar i brekket slipper det ned når du får sleng så bruker du bremsen med venstrefoten og kontrolerer sladden og gasser på med motstyring hvis det blir veeeeeldig brett skjønner du???? geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzz inn med teskje Det der funker fett... vi lå heftig breit med Passat i går. Sludd, regn og sommerdekk var gøy det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 å leke seg med fwd er noe av d mest dølleste og kjedeligste man kan jøre!!! skal jeg leke lar jeg min bil stå hjemme, å heller bruke fatterns sin varebil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Og låser alle hjulene? Les litt om venstrebremsing, du.. Søk på google. Står en god forklaring på forumet til rally.no vet jeg. På engelsk heter det heel-toe braking. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 BTW. Morra mi har en 9-5 2.3t 00'.. Digg lyd det kommer vær gang man drar i brekket på den. Du har vel samme lyden?:P m'm Mener du BANG eller Ding ding? Bang`et som kommer fordi brekket plutselig tar ekstremt bra? Eller Ding ding`en som kommer bare hvis man brekker mye. Det er bilens måte å si "Gi faen i det der" på :) Kobler ut ABS`en samtidig da den sikkert registrerer noe fuck med bakdekkene. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg