Bauer Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg var på gardermoen i sta.. da jeg tok av E6 fra oslo og kjørte over broa og mot flyplassen, så var det is på broa.. skummelt! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi540 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Huff har to felger til retting enno jeg Siter e-39 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Slik så det ut lørdags morgen da jeg våkna på hytta på Blefjell: 225/45 17 sommerdekk :hammer Kjekt å lese værmeldinga :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe, morsom hjemtur?:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Snø=sladding=BRA!! :D Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 På engelsk heter det heel-toe braking. Left foot braking heter det. Heel and toe er noe annet. Da bruker man høyrebenet på både gass og brems samtidlig for å matche turtall riktig. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Les litt om venstrebremsing, du.. Søk på google. Står en god forklaring på forumet til rally.no vet jeg. På engelsk heter det heel-toe braking. Left foot braking er greit nok, men finner det morsommere i en bakhjulsdreven bil.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Huff for en nedtur i vinter... Toyota Camry på snø.. wee... eller ikke.. Kommer til å savne 240'en i vinter ja... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Mener du BANG eller Ding ding? Bang`et som kommer fordi brekket plutselig tar ekstremt bra? Eller Ding ding`en som kommer bare hvis man brekker mye. Det er bilens måte å si "Gi faen i det der" på :) Kobler ut ABS`en samtidig da den sikkert registrerer noe fuck med bakdekkene. Mener den dingding:P hehe Bilens måte å si gi faen på ja! :P hehe Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Uff....håper det ikke blir liggende. Bilen er her i Trondheim med meg, og vinterdekka står hos Sharif på Skedsmo. God tur, kjørte rv3 to ganger på lørdag og det er jævli glatt enkelte steder. Edit: hadde jeg visst det så kunne jeg tatt med dekka, hadde god plass i henger'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Æsj.... Skal kjøre nedover på onsdag eller torsdag. Har noen kjørt E6'en? Er det like ille der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Vet ikke annet enn at 4 vogntog hadde kjørt av veien der på lørdag formiddag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Æsj.... Skal kjøre nedover på onsdag eller torsdag. Har noen kjørt E6'en? Er det like ille der? E6 opptil lillehammer er hvertfall "bar" Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe...når jeg kommer til Lillehammer er jeg jo nesten hjemme da ;) Er mest fjellovergangen eller alle trærne gjennom Østerdalen som bekymrer meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Og vinter ble det.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg