Mad_Maxx Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ser slik ut utfor på jobb nå... Og jeg skal kjøre 4 mil hjem på sommerdekk. :hammer Jaja, er ikke som jeg ikke har gjort det x antall ganger før :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Noen som har prøvd lastebilpigg på vanlige pigghjul? Regner med at det er veldig ulovlig, men er jo en fin mellomting mellom vanlig og rallypigg. kjørte med det på ascona B`n jeg hadde forige vinter.. satt som en klegg og slapp som en våt drøm pga sveisa sperre.. kom meg frem over alt.. Anbefales!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Snø har vi hatt noen dager ja.Er jo bare morro det hellothere Ikke gjør som denne karen: http://gprime.net/video.php/icescraping Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Left foot braking er greit nok, men finner det morsommere i en bakhjulsdreven bil.. ja........ men IKKE ALLE HAR bakhjulsdreven bil Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Faen......... Er det noen som vet om forhandlere i Trondheim med gode priser på vinterdekk eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Tempe Dekk har vel kurante priser, det samme har vel Tevo dekk på Heimdal. Tror ikke jeg ville kjørt til Oslo på sommerdekk nå.. Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har handla det ene sommerdekket mitt fra Lade dekk her i Trondheim. Men syns ikke de var spesielt billige. Takk for tipset forresten :) Hvis jeg prøver å kjøre nedover til østlandet på det føret her kommer jeg garantert til å ende i avisa. Og dere kommer til å diskutere saken her på forumet og sagt ting som "sommerdekk nå? Fy faen for en idiot..! :fire: " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Snø har vi hatt noen dager ja.Er jo bare morro det hellothere Ikke gjør som denne karen: http://gprime.net/video.php/icescraping Hahaha, er så genial den reklamefilmen der :D *le* Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg