GTPrimeraGT Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 er det noen her som har handlet fra Needforspeed.co.uk ? lurte på og kjøpe Cupvings og lyktespoiler derfra.. ser ut til og være greie priser. Hvordan blir det med frakt osv? Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 er det noen her som har handlet fra Needforspeed.co.uk ? lurte på og kjøpe Cupvings og lyktespoiler derfra.. ser ut til og være greie priser. Hvordan blir det med frakt osv? eg og skal kansje ha noke derfra... kjøpe i lag? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Har handlet øyelokk og luftfilter fra de... Frakten kommer opp i "checkout" siden, først velge land (Norway) og så åssen type frakt du vil ha. Jeg tok den billigste frakten, det tar 8-12 dager. På filteret ble det 31$ i frakt... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 eg og skal kansje ha noke derfra... kjøpe i lag? Ja hadde kansje kje vore domt da.. men vett ikkje når det blir. Får lønning den 7nde, har da tenkt og bruke penger på en Walboro 255 bensinpumpe. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har handlet øyelokk og luftfilter fra de... Frakten kommer opp i "checkout" siden, først velge land (Norway) og så åssen type frakt du vil ha. Jeg tok den billigste frakten, det tar 8-12 dager. På filteret ble det 31$ i frakt... er passformen på de øyelokka bra? pris i norske kroner med frakt ca? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 er passformen på de øyelokka bra? pris i norske kroner med frakt ca? De passet meget bra, må bare få de lakket... Ble totalt 665 kr... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg