sony606 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 vel, topicen sier det meste. noen som har gode tips hvordan jeg skal gjøre dette? bruke steamer, eller skrubbe den med grønnsåpe eller hva? kom med gode tips grunnen til at jeg skal rengjøre den er at den har noen stygge merker rundt omkring, er ikke sikker på hva det kommer av da. her er et bilde av den, hvis dere ser hvor setet har vært fastskrudd, så er det noen svarte merker der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 du kan jo prove med teppe rens. eg brukte turtle sin textilrens på gulvet i bilen og det blei reint. du kan og prøva slik våtstøvsuger som trykke vatten nedi tappet og suger det opp igjen. det skal vera effektivt Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica93 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Prøv Meguiars All Pourpose Cleaner. Denne er ideell til mange typer vask, bare sjekk blandingsforholdene på flasken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg rensa et teppe i en corrado i sommer.. ble litt provisorisk da det ikke var så mange vaskemidler i nærheten.. zalo og vann med en grov kost. Så var det bare og la det virke litt, og så gni det inn, og deretter suge all dritten vekk med støvsuger Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg