Gå til innhold

Hvordan unngå frost/is på frontruta om vintern

Ranger emnet

Tarant|no

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

webasto- trodde det gikk kun på diesel biler jeg...tar jeg feil?

Pappa har bensin webasto på VW caravellen så det er nok ikke bare på diesel, men bensinforbruket går litt opp.. den pappa her mener jeg branner 0,5 liter bensin i timen

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye koster en sånn webasto sak?!

Og hvor får man kjøpt det?

Så den koples inn hvor, og funker hvordan?!

Hva med å klikke på den linken 90-300te postet??

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

webasto kupe varmer / motorvarmer og oppvarmet garasje (20grader) er gull på vinter! kiddie

Sånn at radiatorvifta står og går når du skal sette deg inn i bilen? :)

Da jeg leide leilighet hadde jeg strøm inkludert i leien, så da sto kupèvarmer og motorvarmer på 3-4 timer hver natt :) Så når alle i hele veien stod og skrapte, satt jeg meg inn i en bil uten ett eneste snøfnugg på.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en nødløsning som jeg syntes funka greit når jeg var blakkere enn det som burde vært mulig var at jeg la inn en liten plate som jeg satte en panelovn på. så stod den på lav varme fra jeg la meg, og det var grei tempratur i bilen om morran. hørtes kanskje ikke trygt ut, men var ikke no digg å sette seg inn i bilen når gradestokken viste 20 blå. så lenge man er forsiktig, så går det bra.

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en nødløsning som jeg syntes funka greit når jeg var blakkere enn det som burde vært mulig var at jeg la inn en liten plate som jeg satte en panelovn på. så stod den på lav varme fra jeg la meg, og det var grei tempratur i bilen om morran. hørtes kanskje ikke trygt ut, men var ikke no digg å sette seg inn i bilen når gradestokken viste 20 blå. så lenge man er forsiktig, så går det bra.

Bingo :) Har brukte denne lav-budsjett versjonen ett par sesonger tidligere selv :) Men da med Defa's minste 1200w vifte (390,- de fleste utsalgssteder) Litt sikrere det :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke sjekket pris på Webasto-løsning skjønner jeg? :D

Er Defa WarmUp som gjelder :D

http://www.defa.com/heating3.php3?lang=1&ndid=

haha.Reklame nå eller?? kiddie

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte div biler med Webasto i ett år, i det kalde forblåste nordnorge, så jeg mener Webasto er gull ja! Var selvfølgelig ikke jeg som betalte dette da... ;)

Har Defa-pakke liggende selv, men dropper å montere det, fordi man er avhengig av strøm, og når parkeingsplassen er en "øy" med vei rundt er det umulig å få koblet seg til strøm-nettet.

Med Webasto har du sommer-varm bil midt på Finnmarksvidda om du vil, uten en eneste ledning å tenke på å koble til/fra.

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider