Gå til innhold

Hvordan unngå frost/is på frontruta om vintern

Ranger emnet

Tarant|no

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn at radiatorvifta står og går når du skal sette deg inn i bilen? :)

Da jeg leide leilighet hadde jeg strøm inkludert i leien, så da sto kupèvarmer og motorvarmer på 3-4 timer hver natt :) Så når alle i hele veien stod og skrapte, satt jeg meg inn i en bil uten ett eneste snøfnugg på.

vet ikke hva den gjør..men er nok ganske så varmt både i bilen..og motoren står vel på70grader kiddie

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo stå opp en halvtime tidligere da jo, det skjer ikke!

Hehe

Enig:)

Det er som med kommunismen. Funker fint i teorien, men er umulig å gjennomføre fatality

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hørte noen snakke om en halvtimes tid på tomgang for å få varmet opp..! volvo'n tar ca5min maks 10min på tomgang den før den er oppe i vanlig driftstemp..enda en ting som er fint med volvo..alltid vært gode på varmeapperat:D

åssen er det der med carport? funker det også? mener å huske jeg hørte snakk om det for en stund siden, men ser ikke helt hvorfor det skal virke bare fordi det er tak over bilen..men om det ikke virker, ser jeg heller ikke vitsen når en kan kle veggene heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også gjøre som faren til en kompis av meg..kjøpe en 750iAL med fjernvarmekontroll..sitte hjemme og trykke på en knapp på en liten fjernkontroll..og bilen begynner å varme seg opp...maks 15min og bilen er i driftstemp..det er digg det..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men er en ting som beskymrer meg litt.

Når jeg har bilen på tomgang å samtidlig har på varmeaparatet så lukter det så jævlig eksos inne i bilen.

Satt å varma meg igår før arbeid å da måtte jeg kaste opp. Har ikke hatt på varmeaparatet siden da. Hva er feil å hvordan skal jeg fikse det. Blir helvettes kaldt uten varmen vett cheers

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også gjøre som faren til en kompis av meg..kjøpe en 750iAL med fjernvarmekontroll..sitte hjemme og trykke på en knapp på en liten fjernkontroll..og bilen begynner å varme seg opp...maks 15min og bilen er i driftstemp..det er digg det..

Om man har både Defa alarm og Defa WarmUp-pakke så kan man fjernstyre varmen med fjernkontrollene :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sier det sånn:)

Så deg i byavisa her forleden foresten. cheers

PMSL :D Håpa vel egentlig at så få som mulig så den artikkelen dær ja :D

Blir litt snedig når man blir intervjuet om bil og stereo....av en journalist som bryr seg katta om...yepp, you guessed it...bill og stereo :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider