Gå til innhold

blir ny golf eier:)

Ranger emnet

doffen23

Anbefalte innlegg

til uka blir det golf på meg oxo. har kjørt honda nå i 8 år så dette blir overgang. bilen er en 96 modell golf tdk helt original. fargen er mørke grønn. null rust er det på den. kjører 13 mil om dagen så det funka dårlig å kjøre accord lenger. er det andre forum dere anbefaler enn dette? har jo tenkt å gjøre noe med golfen selvsagt. bytte hovedlykter, senke, baklyktene tror jeg at jeg beholder. lyd i bilen. gleder meg til å kjøre rundt med et forbruk på rundt 0,5 på mila:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til uka blir det golf på meg oxo. har kjørt honda nå i 8 år så dette blir overgang. bilen er en 96 modell golf tdk helt original. fargen er mørke grønn. null rust er det på den. kjører 13 mil om dagen så det funka dårlig å kjøre accord lenger. er det andre forum dere anbefaler enn dette? har jo tenkt å gjøre noe med golfen selvsagt. bytte hovedlykter, senke, baklyktene tror jeg at jeg beholder. lyd i bilen. gleder meg til å kjøre rundt med et forbruk på rundt 0,5 på mila:)

Dette er vel det beste forumet - men vw-audi club forumet er jo bra det også (har jeg hørt)...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Vil anbefale deg å melde deg inn i vwaudi club, da det finnes en utrolig kompetanse inne på forumet til klubben, så man får alltid svar viss man har problemer. forumet finner du her: http://forum.vwaudi-club.no/

Så har man jo VW Vortex da som er ett veldig bra nettsted, sjekk ut denne: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=3 for å komme rett inn i Golf/Jetta Mk3 delen.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider