puzzaque Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva koster det for en Opel kadett c? Ikke med gåen motor å rust, men en som er noenlunde original og brukes i daglig drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 alt fra 10-50k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzzaque Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Skal ikke ha noe råskinn eller ihjelskrudd kadett, men en som bestemor har kjørt. Gjerne med litt småplukk som er gjort på noen timer på en god dag. Kan vel ikke koste 50000 for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 10-50 000 sa han. Kadett c for 50 000 er nok 100% strøken. Min kosta 5000kr med bare defekt bakaksel. Ta en titt på http://www.autodb.no Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzzaque Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takk for tipset. Er den Kadett 1200 som har 60hk? Har dere noen linker til sider hvor jeg kan lese mer om Kadett C? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takk for tipset. Er den Kadett 1200 som har 60hk? Har dere noen linker til sider hvor jeg kan lese mer om Kadett C? Jepp er en kadett 1200 ja. Opelmotorsportclub (OMC) er det mye bra. Men må være medlem da. Noe spesielt du lurer på, så kan jeg kanskje svare? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzzaque Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er det noen måter å få bedre effekt ut av en 1200 motor, som jeg innbiller meg at er den vanligeste? Er Opel Kadett C plaget av mye rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzzaque Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Forresten, det har ikke noe spesielt med kadett å gjøre, men hva vil det koste å lakkere en kadett opp igjen i en annen farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er det noen måter å få bedre effekt ut av en 1200 motor, som jeg innbiller meg at er den vanligeste? Er Opel Kadett C plaget av mye rust? Hmm. Er noen på omc som setter i turbo. Sikkert noe andre ting og. Men de fleste setter i c20ne (omega a 2.0l)., c20xe (vectra 2000?), c20 let (calibra turbo) osv. Er en del rust på de bilene ja. Hvertfall min. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 bilene er jo gamle da, så det pleier jo å vere rust på litt eldre biler! 1.2en min har jo en rustvraka innerskjerm ++, men den er ikke passa på, den andre er det nesten ingenting, kun batteriboksen:D men men, ga 5 for den ene, og 20 for den andre jeg :D men disse bilene koster litt viss du vil ha en eu gokjent, som ikke har noe farlig rust, og er forholdsvis strøken :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzzaque Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har ikke erfaring med å fjerne rust, så jeg lurer på om det vilbli mye arbeid, det kommer jo an på hvor mye rust det er, men når det ikke er noe farlig rust, bare for å få fjernet rusten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 overflaterust e ikkeno problem, det e når ting e sunnrusta d e problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 den kadett c'n duer på jakt etter koster kroner, med mindre du kommer over en gammal gubbe som ska selge eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 overflaterust e ikkeno problem, det e når ting e sunnrusta d e problem... Har du sveiseapparat og stål så er det ikke noe problem. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzzaque Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hva koster et bra sveiseapparat da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg