TMB Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Har også kjøpt et migatronic apparat som jeg foreløpig er fornøyd med Dette kostet rundt 6000kr(med litt rabatt gjennom verkstedet) Har hørt mye godt om dette apparatet, at det egner seg godt til tynnplate sveising, men hvordan er det på litt grøvre plater? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 For å være ærlig så har jeg ikke prøvd det på annet enn tynnplate ennå, men jeg kan legge ut "rapport" når så langt kommer. Eneste som gjerne trekker litt ned er at slangepakken som følger med, muligens er litt kort.. Men er fornøyd jeg! Og det er jo artig å bruke helt nye apparater cheers Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg