Stingah Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hei Går å vurderer å kjøpe meg justerbart senkesett. Men har null og niks peil på akkurat dette. Er det noe som anbefales som ikke er så alt for dyrt? Og hvor kan man få kjøpt dette billigst mulig? Så er det monteringen da. Er dette noe jeg kan få til selv med normalt garasje-utstyr eller bør jeg levere den inn til den lokale tuning-sjappa? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 HeiGår å vurderer å kjøpe meg justerbart senkesett. Men har null og niks peil på akkurat dette. Er det noe som anbefales som ikke er så alt for dyrt? Og hvor kan man få kjøpt dette billigst mulig? Så er det monteringen da. Er dette noe jeg kan få til selv med normalt garasje-utstyr eller bør jeg levere den inn til den lokale tuning-sjappa? Tror supersport er helt greit sett. 3-4000 tror jeg det er for det. Tror eyecandy selger de. Burde klare det selv ja. Ville ikke gått for den billigste dritten du fant altså. Dempere er viktig. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ganske enkelt å montere senke sett. Tok meg 2-3 timer og jeg har ikke skrudd mye på bil før. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 flotters. Ja har mere enn 3-4000 å legge i senkesettet så ett litt dyrere skal vel gå greit :) Har sett litt på "Jom" sitt, er dette bra tro? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg