Gå til innhold

Tüv papirer til Lesöfors fjærer noen!?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

har selvfølgelig greid å p åen eller annen måte å rote bort papiret jeg fikk med fjørene min.. mest sansynelig ble det med eska i bosse, selv om jeg gikk igjennom alt før jeg kasta for å se om jeg hadde glemt noe..

så det jeg lurer på nå, er hva gjør jeg? er det godt nok om noen legger ut et Tüv papir her, eller må jeg ringe til Lysaker(han jeg kjøpte av) å få han til å sende meg nytt..

bilen skal inn til visning snart, så hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var et litt spesielt tilfelle. For Lesjöfors lager samme senkesett til både Colt og Lancer, som stort sett er samme bil. Og i papirene jeg fikk fra Eiker stod det kun Colt, mens jeg har Lancer. Da jeg ringte Eiker og forklarte at papirene ikke var brukbare når jeg skulle få senkinga godkjent siden det ikke stod "Lancer" der sa de at det ikke var noe å gjøre med det.

Så da ringte heller til Lesjöfors i Sverige, og de sendte meg riktige papirer som det stod Lancer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kan ikke huske helt hva som stod på det, men kunne du bj0nn scannet ditt hos en kompis eller noe?

skal prøve og sjekke hvem som har i mårra.. men omtrent alle er flytta vekk for skule osv da.. men skal prøve så godt jeg kan ;)

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje litt OT, men i papira står det at fjørene senker ca 35mm.. men du merker jo knapt 35mm, så jeg tenkte at jeg skulle kappe ei runde på hver fjær.. tror dere biltilsynet finner ut at dei er litt kappa?

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider