Gå til innhold

Tüv papirer til Lesöfors fjærer noen!?

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

har sendt deg pm med mailen min nå..Tüv er tysklands svar på BT(ca) så at det står på tysk er jo bare tøft:) hehe

og bj0nn, jeg venter med kapping til etter godkjenning.. er ikke så mye arbeid å ta de av å på, sålenge du "har teken", og det får du jo når du setter de på første gangen;) så om du vil slippe å risikere at du må kjøpe nye senkefjører, så venter du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..bilen har vært inne på forhjulskontroll, og de stilte ikke millimeter en gang! var 100% i orden..så da tenkte jeg det ikke var mye vits å stille lys heller..

men tror kansje trond D må til med papirer til meg alikevel.. sorten du andreas sendte meg er ikke lik dem jeg fikk, å heller ikke like de en annen jeg snakka litt med hadde fått..

åssen ser papirene dine ut trond? hmm virker litt merkelig at de driver å endrer på det..kansje jeg bare ringer lysaker å hører om han hadde gidda å fakset meg de jeg egentlig skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foresten at du hadde utsettelse på lappen. Hvor gammel er du?

Jeg er 17 år, 6 måneder til lappen. .Bruker tida frem til da på Pimping. Freser rundt med L-en bak på. Vi er jo i samme distrrikt, så gjerne vi trefes en gang.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at ein må stille lysa er fordi bilen blir lavere, og lysa lyser av denne grunnen kortere enn vanlig. Da eg var på biltilsynet måtte dei ha papir på at det var gjort...?

Hei. Fekk først ein anna type papirer. Men på dei stod det kunn Volvo 740. Så kontakta eg dei, og dei sa at det var gamle typen papirer og at dei hadde nyere papir der Volvo 760 hadde komt med. Dei eg fekk med først var på norsk og på eit ark.

Håper du får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider