CrZy_T Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hvorfor skal alle "hobby" webshops selge bilstereo, sverg og dolker og helst litt LOTR effekter.....begynner å bli lei av denne kobinasjonen nå:D "flere bein å stå på". Større utvalg betyr ofte høyere omsetning uten at det nødvendigvis betyr høyere utgifter. Høyere omsetning uten høyere utgifter = penere driftsresultat. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 "flere bein å stå på". Større utvalg betyr ofte høyere omsetning uten at det nødvendigvis betyr høyere utgifter. Høyere omsetning uten høyere utgifter = penere driftsresultat. Jeg tror ikke du trenger å utdype det, vi skjønte det.....det er bare kobinasjonen som ser så amatørmessig ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl77 Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 En kompis har allerede bestilt fra dem, så langt fått god informasjon om hvor handelen står.Men varene har ikke kommet enda, men forventer dem løpet av denne uka. Eneste jeg lurer på: hvorfor spørre om noen har erfaring når dette stedet er nytt?? Det er vel så langt ingen som har erfaring med dem.. Hva har din kompis bestilt da? Jeg har nå bestilt en forsterker så får vi se hvordan det blir :) :eddie grunnen til at jeg lurte på om noen hadde erfaring var jo at det er jo mulig noen har handla fra dem allrede da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hva har din kompis bestilt da? Jeg har nå bestilt en forsterker så får vi se hvordan det blir :) :eddie grunnen til at jeg lurte på om noen hadde erfaring var jo at det er jo mulig noen har handla fra dem allrede da ;) Han har bestilt følgene: Pioneer DEHP8600MP CD spiller med Europeisk Radio 4,995.00NOK GM5100T 760W 2-Ch Built-in Crossover 1,565.00NOK GM7100M 800W Mono Built-in Crossover 1,595.00NOK Rockford Fosgate. FNQ3614 6.5 Inch 2-veis fanatic Q Comp 3,195.00NOK Stinger. SWK4D Multi-Amp Power kit - Up to 1400W 1,565.00NOK Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl77 Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 JIPPI Ja da var forsterkeren kommet og hentet! :) Bare å få den montert nå så :dj Syns nå at jeg fikk god service og er meget fornøyd med alt ang kjøpet fra dette firmaet, så det ser jo ut til at de er meget seriøse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Den siden så ikke akkurat særlig proff ut, med tanke på logo, fargevalg og design.Varebeskrivelsene var noe tvilsomme på den siden. f.eks: Og når varekategoriene er alt fra sverd(!) til bilstereo, via paintball, da lurer jeg litt.. En del skrivefeil og orddelingsfeil bidrar også til et noe useriøst inntrykk. Hjemmesiden er et standard opsett fra OsCommerse. Designet er det samme på alle slike sider bare at farger og logoer etc. er forskjellig :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Litt off-topic kanskje, men jeg mener at en nettbutikk som i stor grad er bedriftens ansikt utad bør være pent og oversiktlig satt opp og fri for skrive- og orddelingsfeil. Man kan preike så mye man vil om at man "prioriterer å bruke pengene på andre ting enn en fancy nettside", men det er tross alt den man baserer salget sitt på når man driver nettbutikk. Og hvor vanskelig er det å få noen til å lese korrektur for seg? Kvalitet i ALLE ledd uttrykker seriøsitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg