Gå til innhold

Hvor ble d av min tråd?

Ranger emnet

karl77

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal alle "hobby" webshops selge bilstereo, sverg og dolker og helst litt LOTR effekter.....begynner å bli lei av denne kobinasjonen nå:D

"flere bein å stå på". Større utvalg betyr ofte høyere omsetning uten at det nødvendigvis betyr høyere utgifter. Høyere omsetning uten høyere utgifter = penere driftsresultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har allerede bestilt fra dem, så langt fått god informasjon om hvor handelen står.

Men varene har ikke kommet enda, men forventer dem løpet av denne uka.

Eneste jeg lurer på: hvorfor spørre om noen har erfaring når dette stedet er nytt??

Det er vel så langt ingen som har erfaring med dem..

Hva har din kompis bestilt da?

Jeg har nå bestilt en forsterker så får vi se hvordan det blir :) :eddie

grunnen til at jeg lurte på om noen hadde erfaring var jo at det er jo mulig noen har handla fra dem allrede da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har din kompis bestilt da?

Jeg har nå bestilt en forsterker så får vi se hvordan det blir :) :eddie

grunnen til at jeg lurte på om noen hadde erfaring var jo at det er jo mulig noen har handla fra dem allrede da ;)

Han har bestilt følgene:

Pioneer

DEHP8600MP CD spiller med Europeisk Radio 4,995.00NOK

GM5100T 760W 2-Ch Built-in Crossover 1,565.00NOK

GM7100M 800W Mono Built-in Crossover 1,595.00NOK

Rockford Fosgate.

FNQ3614 6.5 Inch 2-veis fanatic Q Comp 3,195.00NOK

Stinger.

SWK4D Multi-Amp Power kit - Up to 1400W 1,565.00NOK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden så ikke akkurat særlig proff ut, med tanke på logo, fargevalg og design.

Varebeskrivelsene var noe tvilsomme på den siden.

f.eks:

Og når varekategoriene er alt fra sverd(!) til bilstereo, via paintball, da lurer jeg litt..

En del skrivefeil og orddelingsfeil bidrar også til et noe useriøst inntrykk.

Hjemmesiden er et standard opsett fra OsCommerse. Designet er det samme på alle slike sider bare at farger og logoer etc. er forskjellig :)

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic kanskje, men jeg mener at en nettbutikk som i stor grad er bedriftens ansikt utad bør være pent og oversiktlig satt opp og fri for skrive- og orddelingsfeil.

Man kan preike så mye man vil om at man "prioriterer å bruke pengene på andre ting enn en fancy nettside", men det er tross alt den man baserer salget sitt på når man driver nettbutikk. Og hvor vanskelig er det å få noen til å lese korrektur for seg?

Kvalitet i ALLE ledd uttrykker seriøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider