Gå til innhold

senking - lang tid?

Ranger emnet

Pana

Anbefalte innlegg

4 timer = 4 fjører byttet 1 gang ;)

bytt selv. billigst :)

hadde jeg bare hatt en plass å gjøre det på;). 4 timer er vel ikke verkstedtimer?

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :)

Kanskje liksågreit å høre om en fast pris på senking. Har gode rabatter på Mekonomen, så skal ta meg en tur dit på mandag for å spørre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med det er på en 740 siden du spør her inne, og på den er det såpass lett, at selv om du ikke er noe skru-fantom, greier du det fint selv, ihvertfall om du får en liten 1-2-3 herfra! så om du får med en kammeratt å to, og tar det i en helg du klarer deg uten bl noen timer, så gjør det selv! eneste måten en lærer..

selv hadde jeg aldri gjort noe sånn selv, og da jeg senket den selv for noen uker siden..eneste jeg trengte hjelp til, var å få løs fjærbenet forran, men når jeg viste det, gikk det som smurt! men det viktigste er å klemme sammen fjøra nok..da går det av seg selv..

og om du ikke har den fra før av, kjøp hayness boka..meget lærerikt! passe godt illustrert, og fint forklart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info:) Er 765'en som har lyst til å bli litt lavere nå, men siden det er dårlig med skruplass, så må jeg nesten på verksted for å få den senket :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og en kompis hadde aldri senket bil før, vi tok en helg og senket min 240 og hans e36.. brukte litt tid på det, for vi glemte kordan ting skulle sammen igjen og måtte gjøre noen fjærer om igjen :P vi sto ute, med et lite yttertak over hodet.. men vi måtte ta med ene fjørbeinet mitt til et verksted med trykkluft for å få av ene bolten på toppen, så litt verktøy anbefales..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senking er fort gjort.. ta av felgen,sette på fjørklemmer, løyse stag som går inn mot bremseskiva der, løyse mutteren som sitter under panseret der, så er det bare å trakke ned hele opphenget, så har du fjøra ute.. mye kjappere å kappe fjærene da men :P

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider