SunIx^ Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hei. Sitter her å ser litt på ebay og fant dette komplette s4 interiøret S4 interiør Er det trygt å handle på ebay? Er d mye jobb og montere? Og til slutt, Hva må man regne med ca i frakt osv? Mvh SunIx^ Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hei. Sitter her å ser litt på ebay og fant dette komplette s4 interiøret S4 interiør Er det trygt å handle på ebay? Er d mye jobb og montere? Og til slutt, Hva må man regne med ca i frakt osv? Mvh SunIx^ Hadde vært råtøft å hatt det, kjempelyst på det selv.. Men slik jeg forsto så var det kun levering i us på den linken du sendte? Er vel ikke så mye jobb å montere..Eneste er vel kanskje noe med airbaggen du må ordne på, for det er vel ikke på disse. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T2000 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er d mye jobb og montere? Hei... Hadde for 3-4 år siden tanken om å bytte interiør i min A4 selv til S4 og gjorde noen undersøkelser, og hukommelsen sa at det ikke var helt "plug'n play". Et raskt søk på Audiworld gir hukommelsen delvis rett. Festene til frontsetene er ikke like på alle varianter av A4, så det kan være at det må gjøres endringer på setefestene for å få de til å passe. Et par tråder fra Audworld: Tråd 1 Tråd 2 Her en tråd fra Nordicaudi. En ting er sikkert og det er at interiøret fra en S4 kan gi A4'n din det lille ekstra og det kan være verdt det ekstra arbeidet med å montere. -Terje D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei... Hadde for 3-4 år siden tanken om å bytte interiør i min A4 selv til S4 og gjorde noen undersøkelser, og hukommelsen sa at det ikke var helt "plug'n play". Et raskt søk på Audiworld gir hukommelsen delvis rett. Festene til frontsetene er ikke like på alle varianter av A4, så det kan være at det må gjøres endringer på setefestene for å få de til å passe. Et par tråder fra Audworld: Tråd 1 Tråd 2 Her en tråd fra Nordicaudi. En ting er sikkert og det er at interiøret fra en S4 kan gi A4'n din det lille ekstra og det kan være verdt det ekstra arbeidet med å montere. -Terje D Hmm, Etter det jeg kan finne ut passer stolene framme og dørsidene uten modifikasjoner, men det gjør ikke baksete, Man får heller ikke varme i stolene uten og fikse dette selv. Mene om jeg kjøper det settet kjøper jeg det ikke for og sitte i baksete :p Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg