sveigamekkar Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hvordan passer ascona b styling på en opel manta b? -Sideskjørt -bakfanger -frontfanger Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det skal passe bra d. kiddie Tror ikke det skal være noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det skal passe bra d. kiddie Tror ikke det skal være noe problem Skal nok passe, men hvorfor Ascona B styling på en manta? Du får jo tak i fet Manta GSI styling. Passer litt bedre også.. PS: kan bli problemer med forntspoilere da Ascona er noe kortere i fronten enn Manta B. (dvs manta er lengre fra fronten til begynnelsen av hjulbuene. så frontspileren blir litt kort) Normalt er jo å ta manta styling på Ascona, og korte den inn i lengderetningen. Hjulavstanden er lik på Ascona og Manta. Så skjørta er like. Ascona 400 breddere er ikke pent på manta. Manta 400 har andre type breddere. Har du bilde av stylinga di? Hvem produsent er det? Lexmaul? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skal nok passe, men hvorfor Ascona B styling på en manta? Du får jo tak i fet Manta GSI styling. Passer litt bedre også.. PS: kan bli problemer med forntspoilere da Ascona er noe kortere i fronten enn Manta B. (dvs manta er lengre fra fronten til begynnelsen av hjulbuene. så frontspileren blir litt kort) Normalt er jo å ta manta styling på Ascona, og korte den inn i lengderetningen. Hjulavstanden er lik på Ascona og Manta. Så skjørta er like. Ascona 400 breddere er ikke pent på manta. Manta 400 har andre type breddere. Har du bilde av stylinga di? Hvem produsent er det? Lexmaul? Vet ikke hvilken styling det er, grunnen til at jeg vil bruke dette er fordi en kamerat har former til ascona b styling. Men hvis dette skulle gå greit så er det jo bare å lesse seg ned å begynne å støpe Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Vet ikke hvilken styling det er, grunnen til at jeg vil bruke dette er fordi en kamerat har former til ascona b styling. Men hvis dette skulle gå greit så er det jo bare å lesse seg ned å begynne å støpe Kopi av noe en får kjøpt, eller helt etter eget design? Hvor mye skal du ha for å støpe opp et par skjørt til meg??? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kopi av noe en får kjøpt, eller helt etter eget design? Hvor mye skal du ha for å støpe opp et par skjørt til meg??? tror det er kopi Jeg må først se hvor mye det vil koste å støpe mitt eget, så kan jeg gi deg beskjed hvis du er intresert Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 tror det er kopi Jeg må først se hvor mye det vil koste å støpe mitt eget, så kan jeg gi deg beskjed hvis du er intresert Fint Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg