cheesen Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Skulle prøve så godt jeg kunne:D hehe.. Dette er faktisk første gangen jeg prøver å åpne dører;) Orginal ferdig hellothere Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 råå den. mn fronten ser litt rar ut. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Fett, meget fett :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimax Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ble stilig den!! Siter if its fast, its a ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Vet..Ble litt kluss men jeg gadd ikke å ordne det.. Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ser litt rare ut de stripene som går til bakskjermen, men bortsett fra det så var det veldig bra. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ser litt rare ut de stripene som går til bakskjermen, men bortsett fra det så var det veldig bra. Den øverste fartstripen ble litt får høyt opp så d ble litt rart der.:P Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 stolen så kanskje en anke skjev ut? eller kanskje bare meg:P uansett meget fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ble rå den der !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 stolen så kanskje en anke skjev ut? eller kanskje bare meg:P uansett meget fett! Det tror jeg er bare deg ass :wonder Det er jo tatt fra en annen bil jo.. desuten, skal ikke et sete være skjeft da?:S :hammer Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 fronten ser litt rar ut. setet ser faktisk litt merkelig ut. men hvis du ikke har rota med det så er det vel rett. og litt for lav etter min smak, men smak og behag. og når det er sagt.. kult mod! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheesen Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Synes det er kult med lave biler.. men det blir jo vanskeligere å vanskeligere å få det bra vis man senker mere og mere..=) Siter BMW power! e36 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg