RayBay Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg kommer selfølgelig :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lurer på om jeg ikke skal ta en tur å titte. :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg også! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 komme nå eg o (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 komme nå eg o (:Hm, er det deg jeg har ligget bak inntil Førland ca? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Kommer jeg også hellothere Håper det blir en del biler... awt: Det kan nok stemme, siden det er der han bor;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 om bilen ikke er solgt innen da og det er mulig å kjøre på sommerdekk så tar jeg sikkert en tur fra Bergen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 er nok d.. bur på førland ser du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 eg e me;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Er det noe treff på lørdagen og eller er det bare på søndag ? På den andre streetmeet treffe jeg var på måtte jeg betale penger, skal det være gratis denne gangen ?? Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Treffet er kun på søndag og er gratis :) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Treffet er kun på søndag og er gratis :) De som kjører moped da, kan de og utstille mopeden sin der ? Husker at det var sånn mc rekke når jeg var.. Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 De som kjører moped da, kan de og utstille mopeden sin der ?Husker at det var sånn mc rekke når jeg var.. Dette har ingenting med de treffene som har vært på Oasen før og gjøre, og kan ikke sammenlignes i det hele tatt. De treffene som har vært tidligere har vært arrangerte treff med premier og penger for å komme inn. Dette er enkelt og greit bare en haug med biler som parkerer for å snakke med hverandre og se på hverandres biler. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Er det noe treff på lørdagen og eller er det bare på søndag ?På den andre streetmeet treffe jeg var på måtte jeg betale penger, skal det være gratis denne gangen ?? Treffet du har vært på har vært treff arrangert av oss i SuperStreet Haugesund. Denne Streetmeet'en er vi ikke delaktige i. Det er kun et søndags-møte som spres på folkemunne. Siter BMWCCN Superstreet Haugesund - 98. 520iA - 88. 520i prosjekt -> 91. 535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 var såvidt oppom å kikka på amanda... va jo så mørkt jo :op noen som har tatt bilder som vil slenge dem ut? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg