Gå til innhold

Golfen min .. hva synes dere ?? ris og ros . .

Ranger emnet

audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

hmmm,, mye gode råd her !!

skal fjerne emblemmene bak straks iallefall da ,men er det noen som vet hvor jeg får tak i svart vw emblem bak ??? tenkte det kanskje kunne blitt fint . .

steameren skal av straks , siden jeg måå bytte frontrute . .

og til deg som komenterte senkinga, , er ikke 100% sikker jeg heller , men det var noe jeg hørte fra en annen person . .

Sorte emblemer får du kjøpt hos en VAG forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et viktig prinsipp jeg har når jeg skal style bilen min: Ikke gjør noe med den for at det skal se ut som om den yter mere enn hva den gjør. Slik som f.eks sette på fake luftehull som ikke tar inn luft. Eller f.eks sette på slik tupp på istede for å kjøpe effektanlegg.

Kanskje noe å tenke på :)

-Fredrik

AMEN!!!:) Helt enig...

Clean look er det beste... I hvert fall på Golfene... Kanonbiler, spesielt med den utstyrspakken! Du har i hvert fall utrolig mye potensiale i den bilen...:)

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du som sto utenfor Eltek på torsdag i firetida? Fin bil :) Blir annlegg nå eller?

Yes var meg det..

Var ikke der for å kjøpe anlegg , men var der for og levere noen pakker, kjører budbil med golfen jeg da..

Har grait nok anlegg i bilen så..

-Pioneer 5700 DVD

-Boss 4 kanals 1000 W forsterker

-2 X sony 12 tommere

-Og bytta orginal høytalere med noen bedre Pioneer høytalere..

Skal prøve og få opp noen bilder , men har ikke tid...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider