Gå til innhold

Golfen min .. hva synes dere ?? ris og ros . .

Ranger emnet

audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

bilen din ser MYE bedere ut med engang du fikk fjærnet emblemstylingen:P hehe!

Bagasjerommet så "litt" dårlig tid fixing spør det meg! men ellers så er den utrolig fin;) Bruker u den skjermen mye eller? Bare ett spm er keen på å sett inn i Corradoen min:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen din ser MYE bedere ut med engang du fikk fjærnet emblemstylingen:P hehe!

Bagasjerommet så "litt" dårlig tid fixing spør det meg! men ellers så er den utrolig fin;) Bruker u den skjermen mye eller? Bare ett spm er keen på å sett inn i Corradoen min:D

Jepp, skjermen er vel ute hele tiden, har fått flytta den et hakk ned i dag så det ble mye bedre... anbefaler absolutt en skjerm til deg oxo...Tok en kjapp en med bagasjen , har litt dårlig tid til sånt.. men skal fixe litt med det til sommeren , ser bra ut på kvelden når det er mørkt iallefall yodude

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er bildene som lyver her, men jeg skal forsvare eier litt på det med streameren... Jeg har sett bilen flere ganger i RL og den stripa ser faktisk veldig bra ut. Og jeg er generelt sett ingen fan av klistrelapper i ruta...

Mine tips derimot ville gått på følgende:

*Lakkere helt ned

*Fjerne Dahlback logoen

*Sort Emblem i front/ Emblemfri grill

*Lite speil på førerside

*Montere Kurvelys av et slag

Ellers er bilen pen den... Er det noe senk på den forresten?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i alle dager.. har du ENDA ikke revet bort den møkka i frontruta og i grillen? :p

He he, ikke helt emda nei... Synes det er på en måte kjennemerke mitt, den som ser den kjenner meg igjen lixom..vi får se hva som skjer videre...Kanskje jeg river den av, kanskje ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er bildene som lyver her, men jeg skal forsvare eier litt på det med streameren... Jeg har sett bilen flere ganger i RL og den stripa ser faktisk veldig bra ut. Og jeg er generelt sett ingen fan av klistrelapper i ruta...

Mine tips derimot ville gått på følgende:

*Lakkere helt ned

*Fjerne Dahlback logoen

*Sort Emblem i front/ Emblemfri grill

*Lite speil på førerside

*Montere Kurvelys av et slag

Ellers er bilen pen den... Er det noe senk på den forresten?

ja den er orginalt senket da, tror det er 20 eller 40 mm, er ikke helt sikker på det..har vurdert kurvelys da jeg skal sette på angel eyes lykter, men synes det blir for dyrt, må opp i nesten 4000,- for dem, lakkere helt ned har jeg også tenkt men synes det er liten vits siden bilen er mørk i fargen dessuten har jeg ikke tid til å la bilen tørke kjører bud bil jeg vettu, så da er jeg på gata nesten 12 timer hver dag .... yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. men de leppene foran å bak er bare å plukke av, de sitter påmontert fangeren å kan taes av for seg selv så der røyk den unnskyldninga :cocain:

He he, ja ja, får håpe en eller annen bumber borti bilen nå som det er glatt , først da tar jeg og gjør det.. da har jeg iallefall leiebil sponset av Enter well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleyes kan jeg skaffe for halve prisen fra tyskland eller statene. bare si fra om jeg skal undersøke nærmere

jeg har jo lagt ut en tråd om det da , men.. venter på svar fra top gun , og skal da en prat med arrakiss en vakker dag .. men du vet vel ikke prisen sånn ca. ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...