Gå til innhold

Trenger hjeeeelp :D

Ranger emnet

gfuzzy

Anbefalte innlegg

Hej jeg har tekt og gjøre noe med min Celica t20 96mod i vinter, tenkte på både styling,felger,potte osv. Funnet endel styling sider men lite med eksos, vil helst ha dobble potter bak(groomt) ;) Hvis det er noe der ute som har noen feite linker til firmaer som selger slikt(helts billig), hiv det ut da :D

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du ska ha doble er det vel kanskje like lett å kjøpte 2 poter å lage det til selv? ;) så kjøper du bare sånne eksos deler..

Hej jeg har tekt og gjøre noe med min Celica t20 96mod i vinter, tenkte på både styling,felger,potte osv. Funnet endel styling sider men lite med eksos, vil helst ha dobble potter bak(groomt) ;) Hvis det er noe der ute som har noen feite linker til firmaer som selger slikt(helts billig), hiv det ut da :D

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å sveise i vei det da så får man det til

har tenkt på å gjort det men hva er det jeg trenger? trenger jeg egentlig lyddemperen vis jeg har to potter. hvor mye tener jeg på 2,5'. jeg taper vel litt på bunddraget gjør jeg ikke det a. men mere effekt ved høyt turtall.

kunne blitt tøft med 2.5' og dobbel potte

Toyota Sportscar Owners Group Norway

TS-ogn forum

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tru ikke du vil høre forskjell viss du kjører 2" eksos rør, og med øvegang til 2.5" til lyddemperene..

det er bare å sveise i vei det da så får man det til

har tenkt på å gjort det men hva er det jeg trenger? trenger jeg egentlig lyddemperen vis jeg har to potter. hvor mye tener jeg på 2,5'. jeg taper vel litt på bunddraget gjør jeg ikke det a. men mere effekt ved høyt turtall.

kunne blitt tøft med 2.5' og dobbel potte

Lenke til kommentar
Del på andre sider