Gå til innhold

bestille foringer... hvor

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

jeg ringte pedersen racing i går og spurte ang grenrør.. jeg kunne få et grenrør til ca 2500,- inkl frakt og mva

det er vell ikke så dyrt?

å de sa at jeg kunne få komplett polyforinger for ca 3800,-

noen som synes det er dyrt?

tenker å kjøpe grenrøret først, å se hvordan det vil bli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Alt er somregel billigere på Pedersen enn på bcb, gundersen og kollevold, enkelte produkter er kansje billigere andre plasser...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg spart de pengene til grenrøret, eller kjøpt meg noe annet fint til bilen, eller samlet sammen og byttet til turbo motor..det man betaler for å "sugetrimme" de motorene med stort konfilter og svær eksos og grenrør osv er penger ut vinduet, det man får igjen av effekt(hvis det er noe) er så lite at man har mer glede av å bruke de på bensin.Hadde selv en 240 som det var montert 3" eksos på, den gikk faktisk bedre etter at jeg monterte tilbake det originale eksosanlegget.Har sittet på med mange biler med volvos 115-hestere med filter og grenrør og stor eksos, må si at det er like lite imponerende hver gang, og forskjellen fra original ytelse er så minimale at det blir penger ut vinduet spør du meg...men det er så klart min mening!:)

*Edit: Men store stabstag, senkesett, dempere og skikkelige foringer er verdt hver krone, 240-en kan bli en skikkelig kjøreglad vogn om man gjør de rette tingene med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg spart de pengene til grenrøret, eller kjøpt meg noe annet fint til bilen, eller samlet sammen og byttet til turbo motor..det man betaler for å "sugetrimme" de motorene med stort konfilter og svær eksos og grenrør osv er penger ut vinduet, det man får igjen av effekt(hvis det er noe) er så lite at man har mer glede av å bruke de på bensin.Hadde selv en 240 som det var montert 3" eksos på, den gikk faktisk bedre etter at jeg monterte tilbake det originale eksosanlegget.Har sittet på med mange biler med volvos 115-hestere med filter og grenrør og stor eksos, må si at det er like lite imponerende hver gang, og forskjellen fra original ytelse er så minimale at det blir penger ut vinduet spør du meg...men det er så klart min mening!:)

*Edit: Men store stabstag, senkesett, dempere og skikkelige foringer er verdt hver krone, 240-en kan bli en skikkelig kjøreglad vogn om man gjør de rette tingene med dem

Turbomotor er kjøpt, men ikke hentet..

har skiftet bremser, polyforinger forran, dempere rundt baut ++ på bilen såe jeg skippet grenrør;) kommer nok til å kjøpe senkefjærer også.. etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider