Gå til innhold

Audi 80

Ranger emnet

Lance

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ting jeg vil gjøre med bilen, og har forstått at denne delen av bilforumet er et nyttig verktøy for å få se hvordan ting tar seg ut før en setter i gang. Derfor håper jeg noen her kan modde litt på bilen min. Er ikke det verste som skal gjøres...

Det jeg vil ha gjort, er:

-hvite blinkers all over

-sote alle sideruter (fremme/bak) og bakrute

-felger (IKKE bling, men vanlige alu. IKKE monsterstore, men passelig store, fem eiker)

-speilhus i bilens farge

-fjerne dørhåndtak fremme/bak

-fjerne pyntelister på dørene. OBS: det er en kant i karosseriet under listene, prøv så godt dere kan på IKKE å fjerne den!!

Ferdige bilder kan legges her i tråden.

Bonusoppgaver for de driftige:

-moderat senking, en tanke lavere fremme enn bak

-xenon-lys

-"lakke" dashen i samme farge som eksteriøret (en ser ikke så mye av dashen pga viskerne. PM meg hvis noen vil ha bedre eller større bilde)

-fjerne den døve kontakten til motorvarmeren som ikke virker:D

Bilde:

audi004.jpg

Alle seriøse forslag mottas med stor takk og stor sannsynlighet for utførelse på bilen m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. skjønner godt at han håpe det ikke var hans bil. da hadde jeg ikke akk vært stolt over bilen. bytt den med en lada, du må sikkert ikke legge i så mye i mellom ca 10000 el no?hehe. sorry får mobbinga. var bare VELDIG fristende.

Jeg likte Audien hans jeg.

Skal jeg plukke på deg? Vet du hva et komma er? Stor bokstav først i setning? *sorry for mobbinga.

Å disse noen for bilen deres i et photoshopforum er patetisk.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lance: ikke hør på dem, bilen din er dritrå ;) Skjønner meg ikke på folk, kan dere ikke lese? Ville han få kommentarer på bilen hadde han spørt, hold dere til saken!

Sorry off topic lance, blir bare så irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det skulle vært noe regler her på forumet som er mot slik mobbing.

Personlig syns jeg at bilen er fet, og skjønner ikke hva noen av dere har imot den.

Jeg begynner og lure på hva noen tenker med her, halve dette forumet her er krangling og andre usakelige måter og "slenge dritt" og lignende, vi burde få en stopper for sånn oppførsel.

Men tilbake til det jeg skulle si, det var at vi burde hatt regler mot mobbing og en aller annen "straff" mot dette. Men der er min mening..

Sorry hvis jeg høres litt gretten ut men jeg begynner og bli smålig lei sånn oppførsel ;)

EDIT: Lance jeg kan prøve meg på bilen din jeg. ;) større bile hadde vært greit:D

- 01 VW Passat stv BRAKKA!

- 84 BMW 320i E30 baur cab

(X)79 VW transporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Audien hans jeg.

Skal jeg plukke på deg? Vet du hva et komma er? Stor bokstav først i setning? *sorry for mobbinga.

Å disse noen for bilen deres i et photoshopforum er patetisk.

Mobbing i seg selv er PATETISK! har Selv Stor Erfaring ved dette, jeg måtte tidliere i høst bytte skole pga nettopp dette! Så dere som Mobber Lance for bilen hans: Vi LER av dere p.ga dere er så J**la Patetiske og mobber!

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing i seg selv er PATETISK! har Selv Stor Erfaring ved dette, jeg måtte tidliere i høst bytte skole pga nettopp dette! Så dere som Mobber Lance for bilen hans: Vi LER av dere p.ga dere er så J**la Patetiske og mobber!

*Mobbeoffer fra 1. til 7. klasse* :P

Men, mollo, er det ikke generelle retningslinjer på forumet?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider