pacecar Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 reine d1 i traktor jo..he he fet.. funker det Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Vi får prøve det neste gang du kommer til Årnes ;) jaja... blir vel neste helg det da.. ;) woohoo..... Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Når vi snakker om traktor ...... Streaming video lol de der må jo bare være fra Verdal da :hammer Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 alle som har minibuss lappen i norge kan jo si at de har D1 lisens. :thumb tror det særeste jeg har "lagt ut" på vått føre er en snile som man står på. litt artig, helt til man lander i en pall med ostepop.. wtf? men når det kommer til artig på vinterføre, så vil jeg bare si at jeg tror ikke at jeg har hatt det så moro som det jeg hadde med den mellomstore utgaven av sprinteren.. :w00t Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Når vi snakker om traktor ...... Streaming video lol Trodde alle traktorer hadde kjetting om vinteren jeg.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hallo, er ganske ny på forumet, men har vert så lenge at eg har sett den lastbilen eit par ganger.. traktorfilmen var jo genial, å trehjulsykkel har eg vel sett her på furumet ein gong og.. blei taua av ein bil då, men blei bra "drifting"... trur det klippet het ghetto drifting eller nåke sånn.. Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 noen som har prøvd med go-kart?prøvde det på starmoen (elverum) i år. var ikke så populært, men det var drit digg :) eidt: atv funker griet :) go-cart med slicks+regnvær=sidelengs morro! var dritarti d å ligge sidelengs med carten :D golfer drifting anyone?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 go-cart med slicks+regnvær=sidelengs morro! var dritarti d å ligge sidelengs med carten :D ble de sure de solka som jobba der du lånte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ble de sure de solka som jobba der du lånte? nei de sa ikk en dritt de...skjønner ikke hvorfor folk skal bli sure fordi om du ligger litt skeivt i svinga =/ Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 alle som har minibuss lappen i norge kan jo si at de har D1 lisens. :thumb tror det særeste jeg har "lagt ut" på vått føre er en snile som man står på. litt artig, helt til man lander i en pall med ostepop.. wtf? men når det kommer til artig på vinterføre, så vil jeg bare si at jeg tror ikke at jeg har hatt det så moro som det jeg hadde med den mellomstore utgaven av sprinteren.. :w00t Langsprinter er ikke håpløst det heller :D Inn med sperreknappen og bånn gass på statlig betalte drifte(søppel?)hjul. Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Langsprinter er ikke håpløst det heller :D Inn med sperreknappen og bånn gass på statlig betalte drifte(søppel?)hjul. sperre? må du bruke sperre? assman hehe.. nei da.. skal ikke si at jeg er helt uskyldig med lange utgaven heller.. :driving Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 nei de sa ikk en dritt de...skjønner ikke hvorfor folk skal bli sure fordi om du ligger litt skeivt i svinga =/ hehe. de ble drit sure på meg, sikkert fordi jeg ikke er voksen... men det blir vil ikke noen skader på go-carten? edit: men jeg lå mere på tvers enn skjeivt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 sperre? må du bruke sperre? assman hehe.. nei da.. skal ikke si at jeg er helt uskyldig med lange utgaven heller.. :driving Faktisk så er den døll uten ja. Mye kulere med, kan jo ligge sidelengs helt til du er tom for diesel :D En gokart blir IKKE skadet av sladding. Punktum ;) Jeg har ligget mer på tvers med gokart enn de fleste har gjort med egentlig alt de har kjørt tipper jeg, null problem! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Høyre-klikk --> Lagre som MAN oh MAN Skal være litt spennende å sitte oppi det tårnet å vugge mens du drifter rundt med mange tonn :rolleyes: Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Faktisk så er den døll uten ja. Mye kulere med, kan jo ligge sidelengs helt til du er tom for diesel :D En gokart blir IKKE skadet av sladding. Punktum ;) Jeg har ligget mer på tvers med gokart enn de fleste har gjort med egentlig alt de har kjørt tipper jeg, null problem! Bare litt OT: Ikke f... om du har liggi breiere enn kim-andre på varna, hehe, han stilte opp karten på toppen av dumpa og holdt den sidelengs hele veien ned - med MINI! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg