Gå til innhold

Tung drifting

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alle som har minibuss lappen i norge kan jo si at de har D1 lisens. :thumb

tror det særeste jeg har "lagt ut" på vått føre er en snile som man står på. litt artig, helt til man lander i en pall med ostepop.. wtf?

men når det kommer til artig på vinterføre, så vil jeg bare si at jeg tror ikke at jeg har hatt det så moro som det jeg hadde med den mellomstore utgaven av sprinteren.. :w00t

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, er ganske ny på forumet, men har vert så lenge at eg har sett den lastbilen eit par ganger..

traktorfilmen var jo genial, å trehjulsykkel har eg vel sett her på furumet ein gong og.. blei taua av ein bil då, men blei bra "drifting"... trur det klippet het ghetto drifting eller nåke sånn..

Mini Cooper 1,3 i

Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT

Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som har minibuss lappen i norge kan jo si at de har D1 lisens. :thumb

tror det særeste jeg har "lagt ut" på vått føre er en snile som man står på. litt artig, helt til man lander i en pall med ostepop.. wtf?

men når det kommer til artig på vinterføre, så vil jeg bare si at jeg tror ikke at jeg har hatt det så moro som det jeg hadde med den mellomstore utgaven av sprinteren.. :w00t

Langsprinter er ikke håpløst det heller :D Inn med sperreknappen og bånn gass på statlig betalte drifte(søppel?)hjul.

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langsprinter er ikke håpløst det heller :D Inn med sperreknappen og bånn gass på statlig betalte drifte(søppel?)hjul.

sperre? må du bruke sperre? assman

hehe.. nei da.. skal ikke si at jeg er helt uskyldig med lange utgaven heller.. :driving

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sperre? må du bruke sperre? assman

hehe.. nei da.. skal ikke si at jeg er helt uskyldig med lange utgaven heller.. :driving

Faktisk så er den døll uten ja. Mye kulere med, kan jo ligge sidelengs helt til du er tom for diesel :D

En gokart blir IKKE skadet av sladding. Punktum ;) Jeg har ligget mer på tvers med gokart enn de fleste har gjort med egentlig alt de har kjørt tipper jeg, null problem!

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så er den døll uten ja. Mye kulere med, kan jo ligge sidelengs helt til du er tom for diesel :D

En gokart blir IKKE skadet av sladding. Punktum ;) Jeg har ligget mer på tvers med gokart enn de fleste har gjort med egentlig alt de har kjørt tipper jeg, null problem!

Bare litt OT:

Ikke f... om du har liggi breiere enn kim-andre på varna, hehe, han stilte opp karten på toppen av dumpa og holdt den sidelengs hele veien ned - med MINI! :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider