Razer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Bare litt OT: Ikke f... om du har liggi breiere enn kim-andre på varna, hehe, han stilte opp karten på toppen av dumpa og holdt den sidelengs hele veien ned - med MINI! :D Skal vi vedde? ;) Begynte med å legge Cadetti'n på tvers når jeg var 8, har ikke slutta enda :D Neida, for all del. Veit ikke hvem du snakker om en gang jeg, men jeg kjørte aktivt i 7-8 år, så i forhold til de fleste har jeg ligget mest på tvers... haha :D Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Faktisk så er den døll uten ja. Mye kulere med, kan jo ligge sidelengs helt til du er tom for diesel :D En gokart blir IKKE skadet av sladding. Punktum ;) Jeg har ligget mer på tvers med gokart enn de fleste har gjort med egentlig alt de har kjørt tipper jeg, null problem! da kan du spørre de som jobber på starmoen, de konstaterer nokk at jeg lå veldig bredt. stilte opp forann nesten hver sving :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Men jeg skal love deg at kim-andre har liggi breiere enn deg totalt snart;) Og for litt referanse så har han vell også vunni alle mini-løpene i år... Og vi kjørte 2-timers i ica-jr sammen - og skar 2 motorer:P BACK TO TOPIC! :hammer Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Og vi kjørte 2-timers i ica-jr sammen - og skar 2 motorer:P BACK TO TOPIC! :hammer Seriøst assa!!! skar dere 2 motorer? Fy faen dere må ha kjørt hardt ass.. tråkke dere gasspedalen gjennom gulvet i sånn flåklype stil eller? :hammer Faen i helvete ass, du er mitt nye forbilde!!! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 neinei, vi gjør det med stil - vannskjæring.. :P Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Paralelldrifting med go-cart er morro. Jeg og en kamerat gjorde det i danmark. Kanskje det feteste var når jeg kjørte forbi en liten gutt i en sving med full sladd :hammer Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Paralelldrifting med go-cart er morro. Jeg og en kamerat gjorde det i danmark. Kanskje det feteste var når jeg kjørte forbi en liten gutt i en sving med full sladd :hammer Gjorde det på Huysmann engang, breisladd gjennom hele den store svingen på enden av rettstrekka - samtidig som jeg kjørte forbi en på yttern. Fikk en fin (om litt treg) inngang til s-komboen kan du si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Mirrors til filmen? Siden den første linken ikke funker lengre, skulle gjerne hatt denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg