Bebis Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det noen her som har erfaring med hvor lang tid det pleier og ta når man bestiller fra koed.dk??? =) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det lurer jeg også på :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg bestilte en torsdag og fikk hentelapp fra posten på tirsdag. Det var posten som var treg fordi Koed hadde sendt pakken allerede fredag og jeg burde ha hentelapp på mandag. Ingen problem. Jeg har handlet flere ganger hos Koed. Kun positive ting å si om dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ok.. Tusen takk for svar! =) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg