kimoajajaj Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 AHA ! :) Når jeg ser nærmere på pæra, så ser jeg jo at den er likens på begge sider! Og når jeg leser nærmere på den lille papir lappen som lå i posen, så står det jo at man skal "Tag pæren ud af fatningen og drej den rundt 180 greader så du bytter rundt + og -" Dvs. at det ikke var som jeg trodde, jeg trodde man måtte bygge om selve pæra? Var det ikke det du gjorde big z ? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by kimoajajaj AHA ! :) Når jeg ser nærmere på pæra, så ser jeg jo at den er likens på begge sider! Og når jeg leser nærmere på den lille papir lappen som lå i posen, så står det jo at man skal "Tag pæren ud af fatningen og drej den rundt 180 greader så du bytter rundt + og -" Dvs. at det ikke var som jeg trodde, jeg trodde man måtte bygge om selve pæra? Var det ikke det du gjorde big z ? grunnen til at den kun kan stå en vei er fordi strømmen må gå en spesifikk vei gjennom en diode.. ellers blir det lite med lys.. altså pluss må på pluss, minus på minus.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Ja prosjekt rust jeg har funnet ut av det ! :) Men måtte du virkelig "bygge" om pæra? Eller var det BigZ som gjorde det? Jeg fant fram en eliminator og testa pærene, jeg ble imponert over lysstyrken ! Ikke noe tull, tegna klokker gjorde jeg og ;) Var ikke helt mørkt i rommet heller! Går unna ! Bare for og demonstrere "lys flowen" .. (bruke bare en pære hele tiden) Tror det kan bli bra jeg.. ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Er det Xlazer eller Neon Blue på bildene? Edit: sorry så litt lenger oppe på siden og der står det jo at du bestillte Neon Blue ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg