Ayapuri Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 carlist fra en tysk side http://tdu.gameprophets.com/page.php?2 Legge til en del.. Atari Norge sier det kommer i September. 1600km med vei 1000miles of road Spillet får heller ingen månedsavgift. http://www.testdriveunlimited.com/ Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 dette ser helt rått ut....gleder meg Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 *glede seg til det kommer ut i norge* fett at du ikke må kjøpe måneds avgift.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 det forventer jeg jaggu å slippe når jeg kjøper et spill til 500,- edit; by the way, noen som har lista over motorsykler? skal vel værra begge deler utifra screens.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 dette ser helt rått ut....gleder meg Samme her :) Håper virkelig lyden står til resten, med Ferrari-lyd på Ferrariene, osv.. Skikkelig deilig brøl fra 355, mens lyd fra potta fra en Evo IX. Det ser veldig gjennomført ut! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 ooooh.. bare å spare det! dette ser konge ut!:thanks Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Lyden på spillet er gjennomført! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Fy faaaaeeeen,jeg så en film og gleder meg sykt til dette kommer ut. :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Sånn for å få alle her til å "vil-ha" detta spillet mer poster jeg detta, fra det offesielle forumet, en utvikler: I made car phyics & dynamics in the game. The engine is a pure simulation... mathematic modelisation of real physics Briefly that include * tire model using modified pacejka 96 * 4 wheel independant - rolling resistance, inertia,etc.. * full suspension model - spring - dampers ( slow & fast ) - antirolbars * differentials , front,rear, central - 3 types ( open, lsd, viscous ) - rolling resistance, inertia,etc.. * gearbox - rolling resistance, inertia,etc.. * clutch - rolling resistance, inertia,etc.. * engine - full torque curve ( full injection cartography ) - rolling resistance, inertia,etc.. * aerodynamics - drag - lift - draft effect * Real driving helps - Traction Control - ESP - ABS 4 positions for the driving helps - Full help - Sport - Hypersport - OFF .. i'm sure i'm forgeting some stuff On top of that,i had to create a steering help, because u just CANT drive a car with a funny 1" stick. The steering help is , i think, the best compromise, beetween helping the driver counter steer and keep maximum control of the car. There is help only for countersteering Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 hmm, må man kjøpe seg nye biler å sånn?:) går det ann å fikse no på de? å åssn camaro ss er det? første gen?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Er vel ingen som vet om det kommer demo til pc? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 det lurte jeg på og.. hadde vært konge :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Tesers, trailer, og andre filmer Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Tesers, trailer, og andre filmer vakke akkurat det som har vært requesta her da men.. thnx anyway :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Står i Gamereactor att det kommer til PC også:) Gleder meg så sykt. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg