saab9000 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Hvor får jeg valgt om jeg skal kjøre manuell eller automat? Jeg får bare automat når jeg tar den ut av garasjen, hehe. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Det går an å fikse på Options, bare trykk på start etter at du har kjørt ut. Husker ikke helt hvordan, men det er ikke vanskelig! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Det går an å fikse på Options, bare trykk på start etter at du har kjørt ut. Husker ikke helt hvordan, men det er ikke vanskelig! Fant det ut :) Takker Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvordan komme over på neste level?? Jeg er på ekspert! Hvis det ikke vises noe på kartet, er det fremdeles løp og kjøre da?Hvordan kjøre champion raca? Kommer dem bare plutselig opp, eller er det noe jeg må gjøre? For å kjøre Champion racene så må du jo komme til champion level. Mener det var 450G eller noe. Se på news, så achievments på hovedmenyen så du ser hvilke achievmens du kan ta for å komme videre. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_man Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Mange som spiller dette eller? Noen som er keen på en runde? Har endelig fått taK i sykkler..Satan som jeg lette etter alle bilforhandlerne..Har bare en 50hz tv, så jeg ser ikke alle ikonene på skjermen så godt :P Hvor fant du sykkel? hva heter sykkelen og hvor ligger det osv. er jææævlig keen på sykkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 MC altså, du må finne alle bilforhandlerene først, så dukker MC-forhandlerne opp. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_man Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 MC altså, du må finne alle bilforhandlerene først, så dukker MC-forhandlerne opp. Så jeg må bare kjøre rundt på øya og lete? dukker di ikke opp på kartet etterhvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Du må nok finne de. Men har to kart til deg her som viser alt av forhandlere osv. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Noen her som fortsatt spiller dette spillet? Eller er det bare jeg? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg har det, men spiller det ikke lenger. Det er vel en del som har tatt over, men bare si ifra, så blir jeg med og cruiser. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Fikk tak i dette spillet til PC forrige uke. Artig å kjøre eksotiske biler uten å ha mulighet til å style slik som need for speed osv. Irriterer meg at det krever så mye ressurser av prosessoren min... Har alt på minimum av grafikk og detaljer, men likevel hakker/lagger det når jeg kjører sammen med andre biler. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe xbox 360 kun for dette spillet nå, er det værdt penga? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 En xbox er verdt penga uansett. Skal du ha dette spillet er det nødvendig med Live (så du får spilt på nett), da dette gjør spillet spillbart i et halvt år til. Mange bra spill til Xbox 360 nå, så det er bare og kjøpe! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe xbox 360 kun for dette spillet nå, er det værdt penga? Ja xboxen er verdt pengene, som urabus sier her. Kast i litt ekstra penger og kjøp den beste boxen (Husker ikke hva den kalles i farta, men tror det er noe ala Elite) Vist du kjøper xbox så har du noen andre spill som også gjør xboxen verdt pengene: FORZA 2 Desidert det beste bilspillet som finnes, desverre litt tullete når du skal spille live, du sliter med å connecte andre / andre sliter med å connecte deg PGR 4 Et artig arcadespill. Desverre uten styling og trimmemuligheter. Online delen er sikkert artig, men det får noen andre svare på siden jeg knapt har spilt det skate. Et artig skatespill med ganske uvanlig kontroll setup i forhold til Tony hawks (vist du har prøvd det) og mye mer realistisk!! ikke minst. Onlinemulighetene her er noe av det bedre jeg har prøvd. Du har alt i fra Free skate til "Gris" (skate på spillet) Mange oppdrag du garrantert ikke klarer på første forsøk, medmindre du er japaneser da :P Desverre så er det en del bugs ute å går der Og ikke minst GTA IV (Ikke utgitt enda) Dette er det neste spillet innen gta sjangeren Her har jeg lite informasjon i grunn Søk på http://www.ign.com eller http://www.gamespot.com for å lese mer. Kan skuffe alle at det mest sansyneligvis ikke blir noen fly / helikopter så dere kan bare glemme å bruke utaligge timer på å leke "Bin Laden Airlines" + Helt sikkert mange andre gode spill i framtiden Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Heisann;-) Noen sm har peil på når TDU2 kommer ut? Har hørt engang i Mars... Stemmer dette? Har hørt litt om og men om dette spillet:confused: Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg