Hoccy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Har ikke hørt noe om det men tviler på at det blir så lenge før 2009, for det er igrunn et temmelig stort spill, og det BØR ta tid å lage det. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ifølge denne linken står det at det spekuleres i at TDU 2 slippes i Mars, 2008:Test Drive Unlimited-oppflger i 2008? - nyhet p Gamer.no Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Tviler på at det blir utgitt til mars, tipper at det blir blir en del utsettelser på det som det alltid blir på slike spill med mange detaljer. Men offroad kjøring virker interesant, så lenge de ikke gjør for mye ut av det. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Helt enig i at det hadde vært digg hvis dt virkelig er med Off-road kjøring... mn utsettelse blir det nok plenty av som du sier... + at det blir 2400km med vei, altså det dobbelte som TDU 1:naaaws Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 "står det at spillet kommer med off-road-kjøring, dynamisk vær og over 2400 kilometer med veier." ... dynamisk vær, kan jeg glede meg til. :) Savner mørkekjøring, regn å dritvær... årstider også... :op: Vi får vente i spenning på TDU2. ;) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 "står det at spillet kommer med off-road-kjøring, dynamisk vær og over 2400 kilometer med veier."... dynamisk vær, kan jeg glede meg til. :) Savner mørkekjøring, regn å dritvær... årstider også... :op: Vi får vente i spenning på TDU2. ;) Enig i at det burde vært med litt mørkekjøring... Hadde ivertfall blitt litt mer realistisk... Men får håpe på det beste å satser på at det kommer om ikke lenge:drive2 Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 håhå det hørtes kos ut! Håper det blir litt glatt oppi fjella som type snø! Noen som har lest om det blir mer realistisk å kjøre der? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 håhå det hørtes kos ut! Håper det blir litt glatt oppi fjella som type snø! Noen som har lest om det blir mer realistisk å kjøre der? Har ikke lest noe om akkurat det nei, men kan godt tenkte meg at det blir en god del mer realistisk, selv om jeg ikke kan si det sikkert... Er ikke så altfor mye info å finne om spillet foreløpi desverre... Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Er kanskje ikke så usannsynlig at det kommer i løpet av året om spillet bare skal endres på/bygges ut og ikke kodes helt om. Men hadde nesten håpt at det ville ta like lang tid fra eneren til toeren som med gran turismo 4 og 5. Da kunne vi i alle fall spekulert i snø og kanskje skademodell? (Og jeg må skaffe ny hw...) Hva er det egentlig med nye bilspill uten skademodeller? Fikk nesten bakoversveis da jeg så at bilene i NFS PS kunne kondemderes(staving?)! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Er kanskje ikke så usannsynlig at det kommer i løpet av året om spillet bare skal endres på/bygges ut og ikke kodes helt om. Men hadde nesten håpt at det ville ta like lang tid fra eneren til toeren som med gran turismo 4 og 5. Da kunne vi i alle fall spekulert i snø og kanskje skademodell? (Og jeg må skaffe ny hw...) Hva er det egentlig med nye bilspill uten skademodeller? Fikk nesten bakoversveis da jeg så at bilene i NFS PS kunne kondemderes(staving?)! Det skal komme nytt/nye steder å kjøre på... Tror ikke det blir Hawaii denne gange... + at det blir jo dobbelt så stort, mtp at TDU2 er over 2000 km med bare kjøring:D Så blir artig det hvis det ryktene er sanne:D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe xbox 360 kun for å spille dette!!! eller kommer det til pc og? Gamer.no sier 2007: "Foreløpig finnes dette spillet kun for Xbox 360, men planen var å lansere versjoner for PC, PlayStation 2 og PSP senere i år. Nå har utvikleren Eden bedt om noen ekstra måneder til finpussing av alle de tre nye versjonene, så den nye utgivelsen vil finne sted i løpet av februar neste år." Håper på at det kommer til pc! Så evig fett ut!:D Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Sjekk mer på http://www.testdriveunlimited.com/ Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 på TEST DRIVE UNLIMITED // OFFICIAL WEBSITE får man kjøpt spillet til pc! Har fyrt opp spillet, synes det er evig fett! Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Syntes ikke TDU imponerte så veldig... Håper TDU 2 blir bedre :) Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Får skryte litt av garasjen min :P Alfa Romeo 8c Competizione Aston Martin DB9 Coupe Dodge Viper SRT-10 (maks tuning) Ferrari 575M Maranello Ferrari Enzo Ferrari (Maks tuning) Ferrari F430 Spider Lamborghini Gallardo SE Lamborghini Miuara P400 SV (Maks tuning) Lamborghini Murciélago Coupe Lotus Esprit V8 (Maks tuning) McLaren SLR Mc Laren Mercedes CLK DTM AMG Mercedes SL 65 AMG MV Agusta F4 Brutale 910S Nissan 350Z Nismo S-Tune TVR Sagaris Ellers har jeg kjørt 62% av alle veiene på hele øya og har endelig kommet meg opp på Champion nivå (nå strømmer pengene inn!) :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg