Pellick Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Jeg har forhåndsbestilt det, men lurer på en ting; til 360 kommer det jo oppdateringer som kan lastes ned, hva faen gjør vi med PS2? Godt spørsmål. Ikke mye å gjøre med det vil jeg tro. Selv vet jeg ikke om jeg skal ta dette til PC eller PS2. PS2'en min mangler nettverksadapter og jeg tviler egentlig litt på at dette spillet vil se bra ut eller flyte spesielt bra på den trøtte gamle konsollen... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det er jo jævlig surt at 360 folka kan laste ned bil patcher og slikt mens vi med PS2 ikke kan det... Håper de har tenkt såpass langt at de har tatt med alt som kommer til 360 i PS versjonen... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Det er jo jævlig surt at 360 folka kan laste ned bil patcher og slikt mens vi med PS2 ikke kan det... Håper de har tenkt såpass langt at de har tatt med alt som kommer til 360 i PS versjonen... på ps2en hender det at man kan laste ned patcher.. gjorde det blant annet på killzone. problemet er at dette tar fort et helt minnekort i lagring så er egentlig ganske idiotisk. synd med utsettelse på alle versjonene da.. kanskje di gjør dette pga de ikke kan patche Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Wow.. Sweet.. Må jeg ha meg xbox 360 da jo :( det kommer på pc i 2007 mars tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 ah.. sliiiiten.. de 3 expert-løpa som går en runde rundt hele øya.. sadistiske greier.. 39-45 min på full fart er nok til at jeg blir svett ihvertfall... Kjøpte 360 etter å ha prøvd dette spillet.. skulle vel uansett hatt det til forza2, men må si at jeg aldri har spilt et så engasjerende spill som TDU før... bortsett fra hl2 :P Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe.. Spiller nok ikke bilspill på pc ;).. Eller, spill i det hele tatt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 jeg kjøpte det i går og er kjempe fornøyd!håper flere her kjøper det;) skal ut og kjøpe 12mnd xbox live medlemskap.. er det noen flere med xbox live og bil spill her? for de som har planer om og kjøpe ps3 som kommer mars 07 gjør en smart ting for der trenger du ikke og betale annet en internett regningen i motsettning til xbox 360 og maskinen blir litt bedre :respect . i spillet kan du leie biler og lakke dine egne og tune de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 for å få laste ned bil patcher må man da ha live abbenomanget? eller fynker det uten? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 for å få laste ned bil patcher må man da ha live abbenomanget? eller fynker det uten? Gå på xbox.com, så ser du hva som er inkludert i de forskjellige medlemskapene... du trenger tilgan til xboxlive: marketplace for å laste ned nye biler og slikt... spillet har auto-update uansett, så oppdateringer til selve spillet trenger du ikke betale for. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 må ha bare må ha..... kjører ned til nærmeste elkjøp butikk og kjøpe xbox360 og TDU... og for dei som er i tvil om dei skal kjøpe spiller sjekk ut denne: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/6D7EFAF5-F5C6-40C5-8411-01633C2161BA/0/vidgttvtdu001Hi.asx Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Noen som hadde giddi å lage en liten mini "anmeldelse"? Er keen på å vite åssen fysikken og slikt er i forhold til andre kjente bilspill... En kamerat sa han hadde prøvd demoen hos spaceworld eller no for en stund tilbake, og han slakta det når det gjaldt fysikk og realisme... Det plager meg at han sa det, for har forhåndsbestilt til PS2 og gleder meg som en jævla unge...:fatality: takker for svar:happyhappy: Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 det kommer på pc i 2007 mars tror jeg:) Februar:) Leeeenge og vente:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Noen som hadde giddi å lage en liten mini "anmeldelse"? Er keen på å vite åssen fysikken og slikt er i forhold til andre kjente bilspill...En kamerat sa han hadde prøvd demoen hos spaceworld eller no for en stund tilbake, og han slakta det når det gjaldt fysikk og realisme... Det plager meg at han sa det, for har forhåndsbestilt til PS2 og gleder meg som en jævla unge...:fatality: takker for svar:happyhappy: http://www.gamespot.com/xbox360/driving/testdriveunlimited/review.html?q=test%20drive%20unlimited http://www.gamespot.com/xbox360/driving/testdriveunlimited/review.html?mode=web For å summere det opp: Veldig arcade. Mye frihet og stort map, men man merker ikke at "åja, er det her jeg er", altså veldig anonymt. Stort sett kun superbiler(negativt i MIN mening). Merker lite til andre spillere online. "Eiendoms" feature'en er kun for å lagre biler, ingenting mer. Jeg angrer på at jeg kjøpte det, tvert. Men er du fan av NFS serien er spillet kanskje noe for deg, for realisme er et ukjent begrep i TDU-verden Jeg ble bare veldig skuffet fordi jeg trodde det skulle bli en slags simulator og at miljøet ville bli variert og spennende. Jo forresten, politietopplegget er bare teit. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Vil det være noen forskjell på spillene? 360 kontra PS2? Bedre grafikk på 360 kanskje? ikke vet jeg, kom med meninger:D Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 ps2 grafikken sugde maks :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg