Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet


dast

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De gjør vell det :hellothere:

 

http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1654943&postcount=180

 

Mvh

 

CalibR

Hvor lang tid tok det før du fikk beta passordet?? Mååå spille..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før du fikk beta passordet?? Mååå spille..

 

Fikk det med en gang. Husk å kryss av et par spec også. Da går det. Tar du for få å for lite spec på pc`n så går det ikke. MÅ også ha en pc allà det som står på specet :)

 

Mvh

 

CalibR

 

men mange sier det suger kølle på PS2, kanskje defor de venter med å utgi det? for å gjøre det mer likt 360 versjonen

 

Ja, på ps2 ja. De har hatt litt problemer på xbox også. Samme med Betaen. Men da er det bare å restarte spillet om lyden f.eks detter ut. Å man får feilmelding i windows når man går ut av spillet også. Men, men. Er en beta. Hva kan man egentlig forvente seg? Jeg synes det er en bra beta iverthfall for å ha kommet ut til det offentlige

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det med en gang. Husk å kryss av et par spec også. Da går det. Tar du for få å for lite spec på pc`n så går det ikke. MÅ også ha en pc allà det som står på specet :)

 

Mvh

 

CalibR

 

 

 

Ja, på ps2 ja. De har hatt litt problemer på xbox også. Samme med Betaen. Men da er det bare å restarte spillet om lyden f.eks detter ut. Å man får feilmelding i windows når man går ut av spillet også. Men, men. Er en beta. Hva kan man egentlig forvente seg? Jeg synes det er en bra beta iverthfall for å ha kommet ut til det offentlige

 

Mvh

 

CalibR

Dang! Fikk det nå :) Gleder meg til å prøve..

Mvh

Marius

EDIT: 3,5GB??? grinchy

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg spilt det noen timer, ufattelig morsomt faktisk.. Har spilt såpass lenge kun for å unlocke Motorsykler.. Så nå har jeg en Ducati 999R som kosesykkel

 

Har også:

 

Saturn Sky (førstebilen)

Pontiac Firebird

Nissan 350Z Nismo R-Tune Power...

 

Nissanen var kun stage 1 når jeg kjøpte den, og har tunet opp til stage 3 på tuningshop...

 

For tiden leter jeg etter amcartuning, har funnet europa, og japsetuning... Amcar, where art thou....

 

 

 

 

X360 jeg spiller på forresten :) Greit spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt konge etter min mening, med ratt ble veldig mye av arcadefølelsen borte, selv om det faktisk er arcade..

Har spilt i mange timer..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange biler og sykler er det i dette spillet? er det slik at det kommer nye biler,ettersom det kommer nye biler i den virkelige verden? bare i mindre fåtall selvfølgelig.

 

Hei!

 

Det er rundt 125 biler og motorsykler i spillet.

 

Det har kommet et par oppdateringer med biler, bl.a. med Ruf, Lexus, Chevrolet, og Koenigsegg CCR. Noen biler må man betale for, andre er gratis.

 

Koser meg veldig med dette spillet. Anbefaler alle å kjøpe det. Legg meg gjerne til på Xbox Live. Mitt gamertag er "jarbra".

 

MvH Jarbra :)

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er rundt 125 biler og motorsykler i spillet.

 

Det har kommet et par oppdateringer med biler, bl.a. med Ruf, Lexus, Chevrolet, og Koenigsegg CCR. Noen biler må man betale for, andre er gratis.

 

Koser meg veldig med dette spillet. Anbefaler alle å kjøpe det. Legg meg gjerne til på Xbox Live. Mitt gamertag er "jarbra".

 

MvH Jarbra :)

 

okei,takker:) får se om det blir 360 på meg over jul:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår