Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet


dast

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enda? Har vel ikke blitt åpen enda :)

 

Kom over dette:

 

http://pc.ign.com/articles/754/754031p1.html

 

"Physics handling This means the handling goes "ultra realistic" and is more demanding. Increased breaking distances occur and the driver is left with less anti-drift assistance. You'll need to be on your top game to drive all of your cars this way!"

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er betaen åpen enda? er registrert og spillet er lasta ned..

 

Ja, fikk denne istad ;)

 

Dear FilePlanet Subscriber and Test Drive beta tester,

 

Test Drive Unlimited is back!

 

We're re-launching the Test Drive Unlimited beta with a brand new version of the

TDU game client. Your old key will still work, but you'll need to download the

new client in order to take part in the next phase of beta.

 

Download the game client here:

http://www.fileplanet.com/files/170000/171258.shtml

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på de bilene som er cab og ikke har cabben nede. går det å ta den ned? hvordan skru på viskere å sveive ned rutene? kjøpte dette her om dagen. enormt rått spill. selv om jeg ikke er xbox live medlem.. ganske rått å bare cruise rundt terge politi å greier.. kjører Audi S4 cab:) har og en TT

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig inrømme, selv om dette spillet er endel arcade, så er det faen meg morsomt :)

 

Spiller betaen nå! Fyttigrisen for en lyd!

 

Edit: Det er slikt NFS spillene burde ha vært, om det ikke var for det teite fnf dritet.

 

 

 

Faktisk så tror jeg at det er noen av de gamle Need For Speed gutta som har vært med å utvikle det. Pga de fikk vell fyken etter noen greier. Husker ikke helt åssen det var. Var iverthfall etter Need for speed 3. Det spillet var jo genialt på den tiden når det gikk ann å se nærmere på bilene og man kunne se vidoer av bilene, etc.

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår