Josteinsmira Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Nei, dette er ikke kommet til PC ennå. Regner med at jeg bestiller dette til PS2 ikveld :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Spillet kommer 16. Feb på pc så vet dere det ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Og "Open Beta" på mandag. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 er betaen åpen enda? er registrert og spillet er lasta ned.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Enda? Har vel ikke blitt åpen enda :) Kom over dette: http://pc.ign.com/articles/754/754031p1.html "Physics handling This means the handling goes "ultra realistic" and is more demanding. Increased breaking distances occur and the driver is left with less anti-drift assistance. You'll need to be on your top game to drive all of your cars this way!" Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 spillet kommer i morgen ;) rundt klokka 10-12 om kvelden her i norge (gtm +1) (ut i fra info fra atari forumet) Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 er betaen åpen enda? er registrert og spillet er lasta ned.. Ja, fikk denne istad ;) Dear FilePlanet Subscriber and Test Drive beta tester, Test Drive Unlimited is back! We're re-launching the Test Drive Unlimited beta with a brand new version of the TDU game client. Your old key will still work, but you'll need to download the new client in order to take part in the next phase of beta. Download the game client here: http://www.fileplanet.com/files/170000/171258.shtml Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 noen som gidder ta bilde av kartet med alle bilshappene å tuning shappene?, veit ikke hvor mangen jeg mangler men har de fleste å er dritt lej av å kjøre rundt å lete nå :p Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 på de bilene som er cab og ikke har cabben nede. går det å ta den ned? hvordan skru på viskere å sveive ned rutene? kjøpte dette her om dagen. enormt rått spill. selv om jeg ikke er xbox live medlem.. ganske rått å bare cruise rundt terge politi å greier.. kjører Audi S4 cab:) har og en TT Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Er vel å ta ned på pad'en tror jeg det var.. (rutene) vet ikke ang cab. tviler... Og viskere, har aldri brukt dem ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 noen som gidder ta bilde av kartet med alle bilshappene å tuning shappene?, veit ikke hvor mangen jeg mangler men har de fleste å er dritt lej av å kjøre rundt å lete nå :p Se på kartet som fulgte med spillet;) Siter http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Må ærlig inrømme, selv om dette spillet er endel arcade, så er det faen meg morsomt :) Spiller betaen nå! Fyttigrisen for en lyd! Edit: Det er slikt NFS spillene burde ha vært, om det ikke var for det teite fnf dritet. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen56 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ingen som kan laste opp bilde av kartet med alle tuningstedene og sånt.. Finner ikke igjen kartet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Må ærlig inrømme, selv om dette spillet er endel arcade, så er det faen meg morsomt :) Spiller betaen nå! Fyttigrisen for en lyd! Edit: Det er slikt NFS spillene burde ha vært, om det ikke var for det teite fnf dritet. Faktisk så tror jeg at det er noen av de gamle Need For Speed gutta som har vært med å utvikle det. Pga de fikk vell fyken etter noen greier. Husker ikke helt åssen det var. Var iverthfall etter Need for speed 3. Det spillet var jo genialt på den tiden når det gikk ann å se nærmere på bilene og man kunne se vidoer av bilene, etc. CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et kart over alle car delivery missions? =) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg